تخفیف خرید کتاب به مناسبت اربعین

نوشته‌های آیت الله سیدرضا صدر و امام موسی صدر درباره امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) به مناسبت اربعین با تخفیف به فروش می‌رسند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، سفارش اینترنتی این کتاب‌ها از امروز تا ۲۴ مهرماه شامل ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف خواهد بود. اسامی و توضیحات کتاب‌ها به شرح زیر است:

سفر شهادت

این کتاب جلد هفتم از مجموعه کتاب‌های در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است که حاوی سخنرانی‌ها و پیام‌ها و مقالات امام موسی صدر درباره واقعه عاشوراست. امام صدر در این گفتارها به تبیین هدف امام از این حرکت و آسیب‌شناسی سوگواری و هدف از سوگواری‌ها پرداخته و گفته است که چرا به سوگ می‌نشینیم. کتاب ۲۶۴ صفحه دارد و با قیمت ۲۳۰۰۰ تومان عرضه شده که با تخفیف ۱۵ درصد قیمت آن ۱۹۵۵۰ است. (خرید بیش از ۲۰ نسخه از این کتاب شامل تخفیف ۲۰درصدی خواهد شد.)

https://imamsadr.ir/product/3297/

امام شهادت
این کتاب شامل سخنرانی امام صدر در هم‌اندیشی ادبیات بیروت به سال ۱۹۷۴ میلادی است. این سخنرانی به تحلیل مفهوم امامت و ارتباط آن با شهادت و حرکت امام حسین در واقعه عاشورا می‌پردازد. کتاب ۴۷ صفحه دارد و قیمت آن ۶۰۰۰ تومان است که با تخفیف ۱۵ درصد قیمت آن ۵۱۰۰ می‌شود. (خرید بیش از ۲۰ نسخه از این کتاب شامل تخفیف ۲۰درصدی خواهد شد.)

https://imamsadr.ir/product/8327/

یاری زینب(س)

این جزوه کوچک شامل سخنرانی امام موسی صدر در باشگاه فرهنگی امام صادق(ع) لبنان درباره حضرت زینب(س) است. جزوه در ۲۳ صفحه و با قیمت ۱۰۰۰ تومان عرضه شده است.

https://imamsadr.ir/product/3740/

پیشوای شهیدان

این کتاب مجموعه نوشته‌های آیت الله سید رضا صدر درباره امام حسین (ع) و واقعه عاشورا است. قیمت این کتاب ۴۴۴ صفحه‌ای، ۳۲۰۰۰ تومان است که با تخفیف ۱۵درصد، ۱۳۶۰۰ تومان می‌شود.

https://imamsadr.ir/product/5016/

بانوی کربلا

این کتاب نوشته دکتر عائشه بنت‌الشاطی، نویسنده مطرح مصری درباره حضرت زینب(س) است که آیت الله سید رضا صدر آن را ترجمه کرده است. قیمت این کتاب ۱۷۴ صفحه‌ای، ۸۵۰۰ تومان است که با تخفیف ۱۵درصد، ۷۲۲۵ تومان می‌شود.

https://imamsadr.ir/product/4959/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.