سخنرانی رباب صدر در میزگرد «سلام بر مریم(س)»

رباب صدر در میزگرد گفت‌وگوی اسلامی – مسیحی گفت: «امیدوارم از زندگی زنان الهی، همچون مریم(س) که اسوه ما و دخترانمان هستند، اطلاعات بیشتری داشته باشیم.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، میزگرد گفت‌وگوی اسلامی – مسیحی، با عنوان «سلام بر مریم(س)» و با سخنرانی رباب صدر در دبیرستان راهبه‌های آنطونی مار ضومط در منطقه مسیحی نشین رومیه در لبنان برگزار شد.

رباب صدر، مدیر موسسات امام صدر، در سخنرانی‌اش به یادآوری آیات قرآنی درباره حضرت مریم(س) پرداخت و با هدف شناخت بیشتر و عمیق‌تر ایشان پرسش‌هایی مطرح کرد و افزود: «امیدوارم از زندگی زنان الهی که اسوه ما هستند و با اشتیاق فراوان دوست داریم که دخترانمان را در خانه و مدرسه و همه عرصه‌های زندگی به آن سو رهنمون شویم، اطلاعات بیشتری داشته باشیم. از خداوند متعال می‌خواهم کسی را سر راهم بگذارد که تصویر روشن و قابل اتکایی را از زندگی حضرت مریم(س) پس از ولادت حضرت مسیح(ع) در اختیار من بگذارد.»

او همچنین عنوان کرد: «عزیزان، لطفا سخنان مرا خطابه ندانید. اینها چند سؤال است که در محضر شما مطرح کردم. زیرا خداوند ما را از طریق قرآن، انجیل، تورات و زبور مخاطب قرار داده است تا کلمات و جملات و نشانه‌های حیات‌بخش و انوار هدایت‌گر این کتاب‌ها مسیر حرکت ما باشند.»

این میزگرد روز سه شنبه ۲۸ می ۲۰۱۹ برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.