پنجاه‌وهفتمین درس‌گفتار ماهانه اندیشه و عمل
مدرسه رمضان

ماه رمضان در اندیشه دینی و اسلامی، و به‌تبع آن در اندیشه امام موسی صدر، ماهی خاص و متمایز از سایر ماه‌هاست و مناسک، اهداف و غایات ویژه‌ای دارد. ماه رمضان در نگاه امام موسی صدر مدرسه‌ای با برنامه تربیتی مشخص و متمایز است که باید پیگیری و اجرا شود.

خلاصه درس‌گفتار

عبادت یا عبودیت؟ - چاپ اول

عادل پیغامی، کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی و دکترای علوم اقتصادی دارد. در سوابق او عضویت در هیئت علمی، عضویت در گروه معارف اسلامی و دروس عمومی، معاون آموزشی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد، مدیرکل دانشجویی و فرهنگی، معاون پژوهشی دانشگاه و عضویت در کمیته برنامه ریزی علمی و تدوین رسالت دانشگاه  امام صادق علیه السلام دیده می‌شود.
دکتر پیغامی از سال‌ها پیش در طراحی سیرهای مطالعاتی امام موسی صدر همراه و پشتیبان مؤسسه بوده و چندین دوره را با موضوع‌های مختلف و به شیوه‌های گوناگون راهنمایی و اجرا کرده است. ایشان همچنین مدرس واحدهای دانشگاهی با موضوع اندیشه‌های امام موسی صدر و شهید سید محمدباقر صدر بوده است.
درس‌گفتار مدرسه رمضان با سخنرانی دکتر پیغامی در ۳ جلسه با موضوعات: «استقبال از ماه مبارک رمضان»، «قدرِ قدر، نزدِ صدر» و «فارغ‌التحصیل مدرسه رمضان» اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۸ برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.