برگزاری نشست «جنبش محرومان و مطالبه عدالت اجتماعی» در قم

نشست «جنبش محرومان و مطالبه عدالت اجتماعی» از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر» است که به همت کانون اندیشه جوان و با همکاری‌ موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی العالمیه قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، در این نشست که روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ در سالن جلسات پژوهشگاه مجتمع امین جامعه المصطفی العالمیه برگزار خواهد شد، محمدعلی مهتدی، محمدمهدی امیرکمالی و صلاح فحص به بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

محمدعلی مهتدی، پژوهشگر ارشد در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه است. حوزه مطالعاتی او مطالعات خاورمیانه و مسائل جهان عرب است. محمدمهدی امیر کمالی از دوستان شهید دکتر مصطفی چمران و عضو پیشین جنبش امل است. صلاح فحص نیز نماینده رئیس مجلس لبنان و نماینده جنبش امل لبنان در جمهوری اسلامی ایران است.

نشست «جنبش محرومان و مطالبه عدالت اجتماعی» چهارمین سومین نشست از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر» است که اولین نشست آن با موضوع «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر»، ۲۹ مهرماه، دومین نشست با موضوع «از ملی گرایی تا جهان وطنی»، ۲۷ آبان ماه و سومین نشست آن با موضوع «سید موسی صدر و زیست مؤمنانه در جهان امروز» ۲۱ آذرماه برگزار شد.

حضور در این نشست که دوشنبه ۱۵ بهمن ماه، ساعت ۱۰ صبح در قم، بلوار امین، سه راه سالاریه، مجتمع امین جامعه المصطفی العالمیه، بلوک ۳، طبقه ۳، سالن جلسات پژوهشگاه برگزار می شود، برای همه علاقه مندان آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.