کتاب عیدی بدهیم

موسسه امام موسی صدر طرح «کتاب عیدی بدهیم» را از ۲۱ اسفند تا ۳۱ فروردین سال آینده برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، کتاب های انتشارات موسسه با تخفیف ۱۵ درصد و ارسال رایگان (برای مخاطبان ساکن تهران) در طرح «کتاب عیدی بدهیم» به فروش می‌رسد.

این طرح در دو بازه زمانی ۲۱ تا ۲۵ اسفند امسال و ۱۹ تا ۳۱ فروردین سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای تهیه کتاب ها پیش از پایان سال تا ۲۴ اسفند فرصت دارند برای درخواست و ثبت سفارش با شماره‌ تلفن «۳ – ۸۸۴۹۴۱۶۲» تماس بگیرند. همچنین امکان خرید حضوری در محل موسسه تا ساعت ۴ بعداز ظهر ۲۵ اسفند به نشانی میدان هفتم تیر، بالا‌تر از مسجد الجواد، کوچه شریعتی، پلاک ۱۰ واحد ۲ وجود دارد.

سفارش‌های تلفنی خریداری شده تا پایان روز ۲۵ اسفند ماه ارسال خواهد شد. برای مشاهده فهرست کتاب‌های موسسه به بخشانتشارات سایت مراجعه کنید.

همچنین امکان خرید و هدیه دادن نسخه اینترنتی کتاب‌های موسسه امام موسی صدر از طریق فروشگاه کتاب الکترونیک فارسی فیدیبو نیز وجود دارد و لازم به ذکر است خرید از سایت فیدیبو محدویت زمانی ندارد.

برای مشاهده فهرست کتاب‌ها و خرید از سایت فیدیبو اینجا را کلیک کنید.

بسته پیشنهادی برای هدیه روز زن و مادر

Web

انتشارات موسسه امام موسی صدر همچنین بسته ویژه‌ای با ۴ عنوان کتاب به مناسبت روز زن و مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) درنظر گرفته است.

این بسته شامل کتاب‌های «زهرا، فصلی از کتاب رسالت»، «دو زن و یک مرد»، «جایگاه زن در اسلام» و «هفت روایت خصوصی» است که با ۲۰ درصد تخفیف به مبلغ ۲۰۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.