هفته کتاب ۱۴۰۲

در آخرین روزهای آبان ۱۴۰۲ برگزار شد
دیدار همگانی در مؤسسهٔ امام صدر به مناسبت هفتهٔ کتاب

به گزارش مؤسسهٔ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر به نقل از ایرنا، مؤسسهٔ امام صدر یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفته کتاب میزبان دانشگاهیان، حوزویان، نویسندگان و پژوهشگران و اهالی رسانه بود.

این مراسم فرصتی برای گفت و گو و تعامل بین اعضای این موسسه و مخاطبان و برای بیان سوالات، پیشنهادات و انتقادات و دغدغه‌های افراد بود.

به این منظور مهدی فیروزان هیئت مدیره و خواهرزاده امام موسی صدر، محمدحسین محمودیان مستندساز و کارگردان، حبیبه جعفریان نویسنده کتاب هفت روایت خصوصی، مهدیه پالیزبان نویسنده کتاب‌های ایام غربت و آدم ربایی در لیبی و حمید قزوینی پژوهشگر تاریخ شفاهی از جمله افرادی بودند که در موسسه حضور داشتند تا در حوزه‌های مختلف با علاقه‌مندان گفت و گو کنند.

مهمان ویژه این دیدار، دانش‌آموز فارغ التحصیلی از کردستان بود که آمده بود تا با امام موسی صدر بیشتر آشنا شود. دو دانشجوی رشته هنر نیز از علاقه‌مندانی بودند که از طریق خاطرات سیمین دانشور و جلال آل احمد با امام صدر آشنا شده بودند و دغدغه این روزهایشان مقاومت و فلسطین بود.

در طی مراسم حلقه‌های گفت و گو بین مهمانان و میزبانان شکل گرفت و گفت و گویی جمعی با موضوع «نقش امام موسی صدر در زندگی شخصی افراد و داستان آشنایی با او اندیشه‌هایش» آخرین برنامه این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.