نخستین حضور انتشارات مؤسسهٔ امام صدر در نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد

نخستین حضور انتشارات مؤسسهٔ امام صدر در نمایشگاه کتب حوزوی مشهد

به گزارش پایگاه مؤسسهٔ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در مشهد در حالی برگزار شد که انتشارات موسسهٔ امام صدر برای اولین بار در آن حضور می‌یافت. هشتمین دوره از این نمایشگاه در ۳۰ شهریور تا ۷ مهر ماه ۱۴۰۲ در مشهد مقدس از سوی حوزه علمیهٔ خراسان و با همکاری آستان قدس رضوی و شهرداری برگزار شد و بیش ۱۴۰ ناشر در آن حضور داشتند. مخاطبان این نمایشگاه اساتید و طلاب حوزه و دانشجویان علوم و معارف اسلامی بودند.
عرضهٔ مستقیم کتاب‌ها در کنار گفت‌وگو با مخاطب، تجربهٔ رضایت‌بخشی را برای ما رقم زد. کتاب‌های پرفروش غرفهٔ موسسهٔ امام موسی صدر عبارت بودند از:

  • ادیان در خدمت انسان
  • عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی
  • مجموعه کتب جیبی تفسیر قرآن
  • به رنگ صبر

تفاوت مواجهه با شهید سید محمدباقر صدر و زاویه نگاه متفاوت به ایشان از جمله دلایل علاقه خریداران به کتاب به رنگ صبر بود. به رنگ صبر تنها کتاب روایی از همسر یک مرجع تقلید است و جایگاه خوبی در بین علاقه‌مندان به سرگذشت‌نامه‌ها پیدا کرده است. روش‌شناسی امام موسی صدر به خصوص در زمینه تفسیر قرآن و همچنین تبارشناسی خاندان صدر از جمله دغدغه‌های مراجعه‌کنندگان ما در این غرفه بود. با وجود این‌که کتاب‌های انتشارات امام موسی صدر جزو کتب درسی نیستند اما استقبال خوبی از طرف مخاطبان شکل گرفت و این نمایشگاه فرصت مغتنمی بود برای تعامل ما با جامعهٔ حوزوی که بخش مهمی از مخاطبان ما را تشکیل می‌دهند. امیدواریم تا در دوره‌های بعدی این نمایشگاه نیز بتوانیم میزبان شما عزیزان باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.