نمایشگاه آثار نقاشی‌خط فاطمهٔ عباسی

ترکیب هنر و نیکوکاری
نمایشگاه آثار نقاشی‌خط فاطمهٔ عباسی

هنر زبان گویای معانی بی‌صورت است که به مدد قوه خیال هنرمند برای دیگران روایت می‌شود. هنرمند هرچه بیشتر در عالم خیال پرسه می‌زند در بیان معانی حقیقی و حقیقت معانی موفق‌تر می‌شود و مخاطب را بیشتر و عمیق‌تر به تأمل برمی‌انگیزاند.

نمایشگاه آثار دوست صمیمی و هنرمند پرتلاش و آفرینشگر سرکار خانم فاطمه عباسی از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

او آثار تازه و زیبایی را به ارمغان آورده که هم در ترکیب صورت و فرم رنگ و هم از نظر معنا و مضمون، بهره‌ها از جمال متعال و زیبایی دارد و استِتیک (aesthetic) حرکت‌های بی‌پایان خطوط و تکرار متنوع کلمات و اسامی و ترکیب بندی و تلفیق آهنگین رنگ‌ها جلوه دیگری از نقاشی‌خط معاصر را می‌نمایاند.

فاصله زیباشناختی و رمز و رازی که در نمایشگاه کنونی با نمایشگاه قبلی فاطمه عباسی می بینی سیر و سلوک جدی و موفق سال‌های اخیر او را نشان می‌دهد.

مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر از مشوقان او در برگزاری نمایشگاه کنونی است و فاطمه عباسی آثار خود را به مؤسسات امام موسی صدر که متکفل نزدیک به ۱۰۰۰ دختر یتیم و محروم است اهدا کرده و خریداران تابلوهای زیبای او مطمئن هستند که مبلغ پرداختی ایشان مستقیماً برای آموزش و پرورش فرزندان محروم ما تقدیم و اهدا می‌شود.

این است ترکیب هنر و نیکوکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.