سه کتاب تازه سال ۱۴۰۲

در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ ارائه شد
سه کتاب تازه از انتشارات مؤسسهٔ امام صدر

انتشارات مؤسسهٔ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با سه عنوان کتاب تازه، در کنار ۱۳۰ عنوان که پیش‌تر ارائه کرده بود، در نمایشگاه بین المللی کتاب سال ۱۴۰۲ حضور یافت. گزارشی کوتاه از این سه کتاب را در سطور پیش رو می‌خوانید:

۱- کتاب «آن همیشه مهربان: گفتارهایی دربارهٔ پیامبر رحمت(ص)» چهاردهمین جلد از مجموعهٔ در قلمرو اندیشهٔ امام موسی صدر است. این کتاب که برای نخستین بار در بهار ۱۴۰۲ و به همت گروه مترجمان در ۱۳۸ صفحه و به قیمت ۱۱۰ هزار تومان در دست چاپ است، حاوی چهارده متن منتخب دربارهٔ سیمای نرم و همیشه مهربان پیامبر(ص) از نگاه امام موسی صدر است؛ از این چهارده متن، ده تای آن در مجموعهٔ دوازده جلدی «گام به گام با امام» انتخاب شده و چهارتای آن برای نخستین بار در این کتاب منتشر می‌شود. کتاب «آن همیشه مهربان» ترجمهٔ فارسی کتاب «قاب قوسین او ادنیٰ» است که مرکز الامام السید موسی الصدر للابحاث و الدراسات در سال ۲۰۲۳ در بیروت منتشر کرده است.

۲- کتاب «ایام تحصیل: روایتی از دوران طلبگی سید موسی صدر» هشتمین جلد از مجموعهٔ تاریخ شفاهی انتشارات مؤسسهٔ امام صدر است. این کتاب که به قلم علی گنجی نگارش یافته، برای نخستین بار به صورت تخصصی و روشمند به دوره‌ای کم‌تر پرداخته‌شده از زندگی امام صدر یعنی دورهٔ پیش از لبنان و به‌طور خاص دوران تحصیلات حوزوی سید موسی در آغاز در قم و سپس نجف می‌پردازد. این کتاب ۳۴۰ صفحه است و با قیمت ۱۷۰ هزار تومان پیش‌فروش می‌شود.

۳- ویراست تازهٔ کتاب «سیره و سرگذشت امام موسی صدر» که زندگینامهٔ تفصیلی سید موسی صدر است. این کتاب به ترتیب تاریخی به رخ‌دادهای زندگی امام صدر می‌پردازد و منبعی بسیار پربار برای شناخت بافتار و زمینه و زمانهٔ فعالیت‌های امام صدر از آغاز تا روز ربایش ایشان است. ویراست نخست این کتاب، که به همت هیئت رئیسهٔ جنبش امل نگارش یافته، سال ۱۳۹۳ برای اولین بار به فارسی و در قالب دو مجلد ترجمه شد و اکنون پس از نزدیک ۱۰ سال ویراست دوم آن به فارسی و در قالب یک جلد ۶۷۹ صفحه‌ای به قیمت ۴۰۰ هزار تومان منتشر شده است.

شما می‌توانید این سه کتاب را با ۱۰٪ تخفیف در ایام نمایشگاه از سایت مؤسسه و پیوندهای موجود در همین صفحه سفارش دهید تا به محض پایان مراحل آماده‌سازی با هزینهٔ پستی رایگان برای شما ارسال شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.