مراسم سوگواری برای بتول فیروزان در بیروت

سه شنبه ۵ اردیبهشت برگزار شد
آیین سوگواری برای بتول فیروزان در بیروت

آیین سوگواری برای درگذشت بتول فیروزان بعد از ظهر روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بیروت برگزار شد. علاوه بر جمع کثیری از دوستداران امام موسی صدر، شخصیت‌های برجستهٔ اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی و… از ادیان و مذاهب مختلف از کشورهای لبنان و عراق در این مراسم حضور یافتند. همچنین رئیس و اعضای مجلس اعلای شیعیان و نیز گروهی از نمایندگان پارلمان و وزرا و مقامات قضایی و نظامی و دیپلماتیک و اعضای بلندپایهٔ جنبش امل و آقای محمد رعد به نمایندگی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، اعضای ارشد پیش‌آهنگی الرساله و… در این مراسم حاضر شدند. فرزندان علامهٔ مرحوم سید محمد حسین فضل الله و برادران و فرزندان علامه شیخ محمد مهدی شمس‌الدین و نمایندگانی از خاندان عراقی حکیم و همچنین خانم دکتر نسرین حکمی از دیگر حاضران در این مراسم بودند.
گفتنی است خانم رنده بری به نمایندگی از طرف خود و آقای نبیه بری ریاست پارلمان لبنان و خانم رباب صدر و خانم دکتر عنایه عزالدین، نماینده پارلمان، در این مجلس در کنار خانواده پذیرای حاضران بودند.
روز پنجشنبه نیز هیئتی به ریاست اقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجهٔ ایران که برای مأموریتی در بیروت به سر می‌بردند، با حضور در منزل امام موسی صدر صدر تسلیت خود را برای درگذشت نوهٔ امام صدر به این خانواده ابراز کردند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌بینید:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.