نمایشگاه کتاب بیروت

استقبال مخاطبان از کتاب‌های امام صدر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت

شصت و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت، پس از دو سال تعطیلی به سبب شیوع بیماری کرونا و نیز انفجار بندر بیروت، اسفند ماه امسال آغاز به کار کرد.

مرکز مطالعات و تحقیقات امام موسی صدر در بیروت نیز که چاپ و نشر کتاب‌های امام صدر به زبان عربی را برعهده دارد، در این نمایشگاه حضور یافته است.

کلمه هو قائلها، قولوا لااله الاالله تفلحوا، حرکیّه الایمان، الاسلام و المجتمع از جمله عناوینی از انتشارات مرکز است که برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان و مراجعه کنندگان نیز قرار گرفته است.

کتاب «کلمه هو قائلها» که یک سی دی حاوی مصاحبه صوتی امام صدر را نیز به همراه دارد و کتاب «أبحاث فی الإقتصاد» از پرفروش‌ترین کتاب‌های غرفه در این چند روز نمایشگاه است.

مخاطبان با حضور در این غرفه، همچنین از نمایشگاه عکس کوچکی که دایر شده بازدید می‌کنند و با شخصیت امام موسی صدر و آثار منتشر شده از سخنان او آشنا می‌شوند.

در کنار نمایشگاه عکس از امام صدر، صدای سخنرانی‌های او نیز زینت بخش غرفه است. همچنین تصاویری از دو کتاب ده زبانه که شامل سخنرانی امام صدر در کلیسای کبوشیین و نیز زندگینامه مختصر امام صدر است در غرفه تبلیغ شده که به زودی این کتاب‌ها منتشر شده و دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همکاران مرکز مطالعات و تحقیقات امام موسی صدر در این نمایشگاه پس از مدت‌ها فرصت ارتباط با مخاطبان و علاقه‌مندان به امام صدر را یافته و با معرفی فعالیت‌های تازه تاسیس مرکز در شبکه‌های اجتماعی ، آنها را با خود همراه می‌کنند.

نمایشگاه کتاب بیروت از ۱۳ اسفند آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شویم که امکان خرید آثار عربی مرکز بیروت از فروشگاه آنلاین موسسه تهران فراهم است.

اینجا را کلیک کنید.

 

1 دیدگاه برای “استقبال مخاطبان از کتاب‌های امام صدر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت

  1. Xalid İbrahimli گفته:

    سلام من بلد جمهوریه أذربیجان
    أنا عاشق الإمام موسى الصدر. والله هو العشق والإنسانیه والحریه والعداله والوحده. قلبی حزین للإمامنا المغیب.. آه یا إمام..

    Salam olsun azadlıq günəşinə
    Salam olsun ürəklər məhbubuna
    Salam olsun İslamı simasında gördüyümüz sevgili dosta

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.