کتاب های روز زن

پیشنهادهای ما برای هدیه روز زن و ولادت حضرت زهرا(س)

انتشارات موسسه امام موسی صدر به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) که روز زن و مادر نیز نام‌گذاری شده، چند کتاب برای مطالعه و هدیه دادن به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کند.

کتاب‌ «زن و چالش‌های جامعه» : این کتاب شامل متونی از میان سخنرانی‌ها و مقالات و مصاحبه‌های امام موسی صدر است که موضوعات زن، خانواده و جوان را دربردارد. در این کتاب همچنین دو مقاله از امام صدر درباره حضرت زهرا(س) با نام‌های ازدواج حضرت زهرا(س) و زهرا فصلی از کتاب رسالت منتشر شده است.

کتاب‌ «تولد دوباره»مجموعه داستان‌های بنت‌الهدی صدر، بانوی نویسنده خاندان صدر است که به بیان مسائل تربیتی و اجتماعی در قالب داستان پرداخته است. بنت‌الهدی صدر تلاش کرده تا موضوعات روز از نگاه دختران را در قالب داستانی بیان کند. آثار داستانی او مضامینی انسانی و اعتقادی دارد و به‌طور عمده دربارۀ مفاهیم متنوع زندگی و به‌ویژه رسالت زن در جامعۀ اسلامی و مقام و منزلت اوست و اینکه چگونه باید از این جایگاه حراست کرد.

کتاب‌ «بربلندی‌های مکه» : مجموعه‌ای از نوشته‌ها، سفرنامه و مقالات بنت‌الهدی صدر است که نام کتاب نیز برگرفته از بخش اول آن است. بعد از سفرنامه حج، بخش گفتار‌ها و رهنمود‌ها، شامل نوشته‌هایی خطاب به زنان دربارۀ مسائل تربیتی و عقیدتی آنان است، مسائلی مانند حقوق زن در اسلام، جایگاه زن، آسیب‌شناسی اعتقادات و نقش زن در واقعۀ عاشورا. بخش بعدی نوشته‌ای با موضوع زنان و تمدن جدید است. بخش پایانی کتاب با نام: زنان همراه پیامبر، نوشته‌هایی درباره زن در آیین پیامبر و همچنین موضوعاتی چون حجاب، حق مالکیت و نقش‌های همسری و مادری است.

کتاب‌ «هفت روایت خصوصی» : این کتاب روایت‌های خواندنی درباره زندگی امام موسی صدر از زبان نزدیکان اوست. روایت همسر، دختران و خواهران امام صدر از جمله روایت‌های منتشر شده در این کتاب به قلم حبیبه جعفریان است.

کتاب گویای «هفت روایت خصوصی» : این محصول برای علاقه‌مندان به شنیدن کتاب‌های صوتی است.

همه‌ی این محصولات با ۱۵درصد تخفیف به مدت یک هفته از ۲۷ دی ماه تا ۳ بهمن ماه قابل سفارش است.

هدیه‌ی ویژه‌ ما به کسانی که قصد هدیه دادن این کتاب‌ها را دارند، یک نشان کتاب چوبی یا ملیله‌کاری است که در بسته سفارش قرار می‌گیرد. اگر سفارشی که ثبت می‌کنید برای هدیه دادن به هر یک از عزیزانتان است، هنگام سفارش پس از درج آدرس جدید در بخش توضیحات بنویسید که «این سفارش هدیه است.» تا هدیه‌ موسسه را به بسته شما تعلق بگیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.