مراسم ترحیم و یادبود در بیروت و صور

مراسم ترحیم و یادبود بانو خلیلی در بیروت و صور

مراسم ترحیم بانو پروین خلیلی با حضور شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف و خانواده امام موسی صدر در مجلس اعلای شیعیان در بیروت و موسسات امام صدر در صور برگزار شد.

مجلس اعلای شیعیان، صبح و بعد از ظهر روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ مهرماه و موسسات امام صدر، صبح و بعد از ظهر روز ۱۶ مهر ماه پذیرای دوستداران امام موسی صدر و خانواده او بود.

گروه‌های متعددی از شخصیت‌ها و علاقه‌مندان شامل علما و مفتی‌های مذاهب مختلف؛ کشیش‌های مسیحی از مذاهب مختلف، نمایندگان سابق و فعلی مجلس لبنان، وزرای سابق و فعلی دولت لبنان، سفرای ایران، سوریه، فلسطین و عراق، اساتید و روسای دانشگاه‌های لبنان، رهبران و اعضای جنبش امل، اعضای احزاب مختلف لبنان، اعضای احزاب مختلف فلسطین و اعضای گروه پیش‌آهنگی الرساله الاسلامیه برای ابراز تسلیت و همراهی با خانواده امام موسی صدر در این مجالس حضور یافتند.

همچنین عصر جمعه ۱۶ مهرماه، برخی از شرکت‌کنندگان در مراسم موسسات بر سر مزار بانو خلیلی در حسینیه الزهرا در صور حاضر شده و سوره یس قرائت کردند.

یادآور می‌شویم بانو پروین خلیلی، همسر امام موسی صدر، پنجشنبه هشتم مهرماه چشم از جهان فروبست و مراسم تشییع و خاکسپاری او شنبه دهم مهر ماه با حضور و همراهی جمعیت بی‌شماری از علاقه‌مندان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در شهر صور لبنان برگزار شد.

گزارش تصویری روز تشییع را اینجا ببینید.
سوگ‌نوشته‌هایی برای بانو پروین خلیلی را اینجا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.