کتاب برای زندگی مجموعه تفسیر

«برای زندگی» به چاپ ششم رسید

«برای زندگی» چهارمین جلد از مجموعه در قلمرو اندیشه امام موسی صدر و اولین جلد از مجموعه گفتارهای تفسیری امام موسی صدر است که در ماه رمضان امسال به چاپ ششم رسید.

امام موسی صدر قرآن را مهم‌ترین چیز در زندگی مسلمانان می‌داند چرا که معجزه‌ای باقی و مستمر در دستان ماست و نیز راه رسیدن به اسلام و خدا. از این رو همواره در گفتارها و سخنرانی‌هایش به آیات قرآن رجوع می‌کند و از معانی آن بهره می‌گیرد.

او به طور ویژه در جلساتی که برای اعضای جنبش امل برگزار می‌کرد، سوره‌های قصار قرآن را تفسیر و تحلیل می‌کرد. تفاسیری با بیانی ساده و قابل فهم برای هر کسی با هر سطحی از علم و دانش که مجموعه‌ آنها در کتاب «برای زندگی» منتشر شده است.

شرحی درباره تفسیر قرآن و در ادامه تفسیر سوره‌های ناس، فلق، اخلاص، نصر، کوثر، ماعون، فیل، قریش، همزه، عصر، تکاثر، عادیات، زلزله، بینه، قدر، علق و دخان مطالبی است که در این کتاب می‌توان مطالعه کرد.

این کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان با تخفیف ویژه در سایت موسسه به فروش می‌رسد.

https://imamsadr.ir/product/3304/

یادآور می‌شویم مجموعه گفتارهای تفسیری امام صدر در این کتاب و نیز کتاب «حدیث سحرگاهان» در جلسات متعدد اندیشه‌و‌عمل با حضور سخنرانان مختلف در این سال‌ها تحلیل و بررسی شده که فایل صوتی این جلسات در سایت موسسه موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.