رونمایی از ترجمه ایتالیایی کتاب ادیان در خدمت انسان

ترجمه ایتالیایی کتاب «ادیان در خدمت انسان»، در نشست ویژه‌ شهر کتاب در هفتم مهرماه رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، نشست ویژه مرکز فرهنگی شهرکتاب در هفتم مهرماه به رونمایی از کتاب ایتالیایی «ادیان در خدمت انسان» با ترجمه دکتر میرکو کولئونی اختصاص دارد.

دکتر کارلو چرتی، رایزن سابق فرهنگی ایتالیا در ایران؛ دکتر رافائل مائوریلو، اسلام‌شناس و صدرپژوه معاصر ایتالیایی و دکتر محمدرضا زائری، نویسنده و محقق حوزه دین و جامعه سخنرانان این نشست ویژه شهر کتاب خواهند بود.

کتاب «ادیان در خدمت انسان» با همکاری موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در تهران، مرکز امام موسی صدر در بیروت و انتشارات «ایل سرچیو il Cerchio» در ایتالیا منتشر شده است. ویرایش کتاب و نگارش مقدمه نیز برعهده دکتر رافائل مائوریلو بوده که همت و پیگیری‌های او در به ثمر رسیدن این کار تاثیر بسزایی داشته است.

این کتاب دربردارندۀ هشت جستار از امام موسی صدر است که عبارت‌اند از: «ادیان در خدمت انسان»، «اسلام»، «در پاسداشت آزادی»، «اسلام و کرامت انسان»، «ابعاد اجتماعی اسلام»، «اسلام، ارزش‌ها و مفاهیم انسانی»، «اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی» و «لبنان و تمدن بشری». زندگینامه‌ای مختصر از امام موسی صدر نیز یکی دیگر از مطالب منتشر شده در این کتاب است.

نشست ویژه‌ شهر کتاب در روز یک‌شنبه هفتم مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود. حضور برای همه علاقه‌مندان در این مراسم آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.