انتشار کتاب «حسین، وارث انبیا» به زبان ترکی آذربایجانی

انتشارات امضاهای روشن، کتاب «حسین، وارث انبیا» را به زبان ترکی آذربایجانی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، کتاب Peyğəmbərlərin varisi Hüseyn  «حسین، وارث انبیا» با ترجمه رشاد حسن‌اف به همت انتشارات Parlaq İmzalar (امضاهای روشن) در باکو پایتخت کشور آذربایجان منتشر شد.

کتاب «حسین، وارث انبیا» به زبان ترکی آذربایجانی شامل ۱۰ سخنرانی از امام موسی صدر درباره واقعه عاشورا است که ۴ سخنرانی پیشتر در کتاب KəRBəLANI YENiDəN YAşAMAQ  «کربلا را دوباره زیستن» به همین زبان منتشر شده بود. عناوین این سخنرانی‌ها عبارتند از:

۱. سفر شهادت، ۲. حسین وارث انبیا، ۳. پرتوهایى از انقلاب کربلا، ۴. به سوى خط حسینى، ۵. عطاى حسینى در واقعه کربلا، ۶. حسین چراغ هدایت، ۷. زن در مکتب کربلا (قسمتى از سخنرانى امام حسین پیشواى اصلاحگرى)، ۸. زینب شکوه شکیبایى (١)، ۹.زینب شکوه شکیبایى (٢) و ۱۰. رسالت حضرت زینب در عاشورا.

این کتاب محرم امسال به همت انتشارات امضاهای روشن و با همکاری موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر از زبان عربى به زبان آذرى ترجمه، ویرایش و منتشر شده است.

انتشارات امضاهای روشن پیش از این کتاب‌های iSLAM Və XX əSR MəDəNiYYəTi  «اسلام و فرهنگ قرن بیستم»، KəRBəLANI YENiDəN YAşAMAQ  «کربلا را دوباره زیستن» از سخنرانی‌های امام موسی صدر و داستان «دو زن و یک مرد» از بنت الهدی صدر را با نام «Tanrını axtaran qız»به معنای «دختری به دنبال خدا» به زبان ترکی آذربایجانی ترجمه و منتشر کرده است. ترجمه روسی مجموعه مقالات امام موسی صدر با نام «ادیان در خدمت انسان» و عنوان روسی «Религии на службе человека»  نیز اثر دیگری است که به همت این انتشارات در باکو بازنشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.