منتظر دیدار شما در سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران هستیم

غرفه انتشارات موسسه امام موسی صدر از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در نمایشگاه کتاب تهران، در سالن شبستان مصلی، راهروی ۸ میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران از ۴ اردیبهشت ماه با حضور ناشران مختلف در مصلی برگزار می‌شود.

انتشارات موسسه امام موسی صدر با ۵۵ عنوان کتاب و ۷ عنوان کتاب جدید نسبت به سال گذشته در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارد.

اولین چاپ کتاب‌های ایام غربت و عبادت و عبودیت در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد. ۳ جلد از کتاب‌های مجموعه پرتوها با نام سفارش ماندگار، شیوه‌های تربیتی و مبادی دین و امام شهادت و کتاب‌های زن و چالش‌های جامعه و دین در جهان امروز از جمله کتاب‌هایی هستند که در سال ۱۳۹۷ و پس از نمایشگاه کتاب منتشر شده‌اند و امسال در غرفه انتشارات موسسه در دسترس مخاطبان هستند.

چاپ‌های جدید کتاب‌های ادیان در خدمت انسان، سفر شهادت، من و آقا موسی و رهیافت‌های اقتصادی اسلام (با ۴ مقاله جدید افزوده شده نسبت به چاپ قبلی) نیز در سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کتاب‌های علمای خاندان صدر در غرفه موسسه

علاوه بر کتاب‌های بانو بنت الهدی صدر که در انتشارات موسسه امام موسی صدر منتشر شده‌اند، کتاب‌های  آیت الله سیدرضا صدر و کتاب‌های فارسی و عربی آیت الله سید محمدباقر صدر از دو ناشر بوستان کتاب و پژوهشگاه شهید صدر نیز در غرفه انتشارات موسسه امام موسی صدر در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به این آثار قرار می‌گیرد.

کتاب‌های انتشارات راز نی، ناشر تخصصی صدرپژوهشی نیز در کنار دیگر کتاب‌ها در غرفه موسسه عرضه می‌شوند.

محصولات دیگر

۳ پیکسل با جملات «برای انسان گرد آمده‌ایم» و «برای آزادی او چه کرده‌ایم» و طرح امضای امام موسی صدر، شاسی رومیزی با تصویر امام صدر و پوستر طراحی شده نیز از جمله محصولات عرضه شده در غرفه موسسه است.

تمامی کتاب‌ها و محصولات با ۲۰ درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب امسال به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.