پیشنهاد متفاوت برای هدیه روز پدر

خیلی ها هستند که برای روز پدر به هدیه دادن کتاب هم فکر می کنند. در کنار همه گزینه های جذاب برای مطالعه به پیشنهاد متفاوت ما نیز فکر کنید.

به مناسبت این روز، که روز ولادت حضرت علی(ع) است و روز پدر نیز نامیده شده، می توان به ترکیبی از مطالعه درباره پدران و فرزندانی رسید که زندگی و رفتار متفاوت آنها برای همیشه مثال زدنی است.

در میان گفتارهای امام موسی صدر به آثاری از او می رسیم که در قالب چند کتاب کوچک و خواندنی درباره حضرت محمد(ص) و دخترش حضرت فاطمه(س) و نیز حضرت علی(ع) و دخترش حضرت زینب(س) منتشر شده اند.

پیشنهاد می کنیم برای روز پدر به کتاب هایی درباره این پدران و دخترانشان برای هدیه دادن فکر کنید. این کتاب ها با عناوین و توضیحات زیر پیشنهاد می شود. برای خرید با تخفیف ۲۰ کتاب ها روی عناوین آنها کلیک کنید تا به صفحه خرید بروید.

محمد پیامبر بت شکن: این کتاب ۳۲ صفحه ای شامل مقاله امام موسی صدر است که در دو هفته‌نامه النهج در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۱۹۶۰، مطابق با ۲۳ شهریور ۱۳۳۹ شمسی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم به چاپ رسیده است.

زهرا فصلی از کتاب رسالت: مقاله منتشر شده در این کتاب به درخواست سلیمان کتانی، ادیب و محقق مسیحی لبنانی نوشته شده که در مقدمه کتاب معروف او، «فاطمه الزهرا وتر فی غمد»، به چاپ رسیده است.

علی موحد بود و بس: متن این کتاب سخنرانی امام موسی صدر در تیمچه بازار کاشان در سال ۱۳۵۰ شمسی به مناسبت میلاد امام علی (ع) است. امام صدر در این سخنرانی با برشمردن برخی صفات امیرالمؤمنین نشان می‌دهد که این صفات در ظاهر متناقض‌اند.

زینب، شکوه شکیبایی: این کتاب شامل دو سخنرانی از امام موسی صدر، درباره نقش حضرت زینب در واقعۀ عاشورا و رخدادهای پس از آن است.

برای سفارش و دریافت کتاب ها با پست، تا ۲۲ اسفند برای ثبت سفارش در سایت فرصت هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.