چاپ دوم «عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی» رسید

چاپ دوم کتاب «عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی: زندگینامه امام موسی صدر» منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، دومین چاپ کتاب «عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی: زندگینامه امام موسی صدر» نوشته فرشته مرادی و حسن هوشمند منتشر شد و در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان عرضه می‌شود. چاپ نخست این کتاب در سال ۱۳۹۳ با شمارگان سه هزار نسخه و بهای پنج هزار تومان منتشر و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

«عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی» در شانزده فصل به شرح فعالیت‌ و ابعاد مختلف زندگی امام صدر می‌پردازد. عناوین فصول‌ ۱۶ گانه کتاب به ترتیب به این شرح است: «خاندانی به نام صدر»، «لبنان»، «باشگاه بزرگ فرهنگی»، «گدایی ممنوع»، «الگویی برای زنان»، «جبل عامل»، «چمران»، «خون بس»، «مجلس اعلا»، «جنوب چراگاه اسرائیل نیست»، «مبارزه منفی»، «أمل یا هسته مقاومت لبنان»، «مسیح مسلمان»، «جنگ‌های داخلی»، «فرار مجاهدان» و «رجعت».

مهم‌ترین ویژگی این کتاب در زبان ساده آن است و همین نکته باعث اقبال جوانان و نوجوانان به این زندگینامه از امام موسی صدر شده است. در ابتدای هر فصل نیز بنا به محتوای آن بخش، جملاتی از بزرگان و اندیشمندان ایرانی و عرب مانند شهید دکتر مصطفی چمران، جرج جرداق، شیخ حسین خطیب، محمد محمد الفحام (رئیس وقت دانشگاه الازهر) سید حسن نصرالله و… درباره امام موسی صدر درج شده است.

چاپ دوم «عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی» با شمارگان سه هزار نسخه، ۱۱۲ صفحه (قطع پالتویی) و بهای هفت هزار تومان منتشر شده است.

برای خرید اینترنتی این کتاب اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.