مراسم رونمایی پایگاه تخصصی بازنمایی آثار امام موسی صدر

مراسم رونمایی و آغاز به‌کار پایگاه تخصصی بازنمایی آثار امام موسی صدر، چهارشنبه دهم مهرماه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، پایگاه تخصصی بازنمایی آثار امام صدر، شامل نمایه‌سازی مجموعه ۱۲ جلدی کتاب «گام به گام با امام» است که پس از رونمایی در دهم مهرماه دردسترس محققان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مراسم رونمایی از این پایگاه با سخنرانی آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حورا صدر، مدیر موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر همراه خواهد بود.

پایگاه تخصصی بازنمایی آثار امام موسی صدر بنا به درخواست موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و به همت پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامیِ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در ۲سال گذشته طراحی و آماده‌سازی شده است و قابلیت نمایه‌سازی و جستجوی موضوعی و واژگانی مجموعه ۱۲جلدی گفتارها، مصاحبه‌ها و مقالات امام موسی صدر را تحت وب فراهم کرده است.

مراسم رونمایی و آغاز به‌کار این پایگاه تخصصی، چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در شهر قم، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار خواجه نصیرالدین طوسی(سالن همایش) برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.