سه عنوان تازه ۱۴۰۳

با سه عنوان تازه حضور یافت
مؤسسهٔ امام موسی صدر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (۱۴۰۳)

مؤسسهٔ امام موسی صدر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (۱۴۰۳) حضور پیدا کرد. این شانزدهمین سالی است که مؤسسه به صورت حضوری یا مجازی در نمایشگاه‌های سالانهٔ کتاب تهران حضور مستقل دارد. غرفهٔ مؤسسه امسال دربرگیرندهٔ بیش از ۹۵ عنوان کتاب شامل مجموعه‌های «در قلمرو اندیشهٔ امام موسی صدر (۱۴ عنوان)»، «مجموعهٔ تفاسیر (۸ عنوان)»، «گام به گام با امام: مجموعۀ گفتارها و مصاحبه‌ها و مقالاتِ سید موسی صدر (۱۲ جلد)»، «کتاب‌های عربی» و… است. همچنین امسال مؤسسه با ۳ کتاب چاپ نخست در نمایشگاه حاضر شده است:

۱- کتاب «این طور نیست بابا؟: گفتارهای پدرانهٔ امام موسی صدر با فرزندانش». این کتاب مجموعهٔ سخنرانی‌های فارسی امام صدر در جمع فرزندانش است که در قطع رقعی، تیراژ ۱۰۰۰ نسخه، ویراستاری باقر خلیلی و قیمت ۱۹۵ هزار تومان برای نخستین بار بهار ۱۴۰۳ روانهٔ بازار کتاب شده است.

۲- کتاب «میریام: خاطرات رباب صدر» نهمین جلد از مجموعهٔ تاریخ شفاهی مؤسسه است. این کتاب محصول ده‌ها ساعت مصاحبهٔ آقای حمید قزوینی با خانم رباب صدر در ایران و لبنان است که در ۶۶۲ صفحه، تیراژ ۱۰۰۰ نسخه، قطع رقعی، ویراستاری خانم فاطمهٔ نقوی و قیمت ۴۱۵ هزار تومان برای نخستین بار در بهار ۱۴۰۳ منتشر شده است.

۳- کتاب کودک «داستان‌نویسی دسته‌جمعی» نوشتهٔ خانم کلر ژوبرت و تصویرگری آقای اسماعیل چشرخ با همکاری دفتر نشر فرهنگ اسلامی در ۲۴ صفحه، تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۶۵ هزار تومان برای نخستین بار در بهار ۱۴۰۳ به چاپ رسیده است.

مؤسسهٔ امام موسی صدر همچنین در نمایشگاه مجازی کتاب حضور دارد. البته سه عنوان بالا به علت انتشار پس از مهلت ثبت کتاب‌های حاضر در نمایشگاه مجازی، تنها از طریق سایت مؤسسه به آدرس imamsadr.ir قابل خریداری هستند و هزینهٔ ارسالشان در طول مدت نمایشگاه رایگان خواهد بود. برای بهره‌گیری از امکان ارسال رایگان، لازم است پس از تکمیل سفارش در سایت مؤسسه، در بخش «حمل و نقل» گزینه‌ٔ «نرخ ثابت» را انتخاب کنید.
همچنین از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با نمایشگاه‌های حضوری و مجازی کتاب، همهٔ محصولات فروشگاه مجازی مؤسسه با ۱۰٪ تخفیف عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.