پوستر اندیشه و عمل

بررسی رویکرد تقریبی امام صدر به مناسبت هفته وحدت

شصت‌و‌ششمین درس‌گفتار ماهانه اندیشه و عمل، ۱۲ آبان ماه با موضوع تقریب به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، سخنران این درس‌گفتار دکتر سهیل اسعد است که با موضوع «یکی مانند همه، بررسی رویکرد تقریبی امام موسی صدر» سخن خواهد گفت.

از ابتدای امسال و با توجه به توصیه‌های بهداشتی و لزوم رعایت پروتکل‌ها در اجرای تجمعات، برنامه‌ها و کلاس‌های موسسه به شکل مجازی برگزار می‌شود.

این درس‌گفتار پنجمین برنامه مجازی امسال موسسه از سلسله درس‌گفتارهای ماهانه است که در پخش زنده اینستاگرام برگزار می‌شود.

دکتر سهیل اسعد متولد ۱۹۷۵ در آرژانتین و از پدر و مادری لبنانی است. دکترای تمدن اسلامی را از بیروت گرفته و کارشناسی ارشد فلسفه و عرفان اسلامی را در جامعه المصطفی اخذ کرده است. او مؤسس مراکز اسلامی مختلف در منطقه آمریکای لاتین است. 

سخنرانی در بیش از ۸۰ دانشگاه در منطقه آمریکای لاتین و همکاری در ساخت ۵۰ مستند به زبان‌های اسپانیولی، عربی و فارسی و اجرا و کارشناسی برنامه در شبکه های داخلی و برون مرزی صدا وسیما در کارنامه فعالیت‌های او دیده می‌شود.

شصت‌و‌ششمین درس‌گفتار اندیشه و عمل، دو‌شنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۳۹۹، از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به شکل زنده از صفحه رسمی مؤسسه در اینستاگرام به آدرس: imammoussasadr  پخش خواهد شد.

یادآور می‌شویم که در سال ۱۳۹۵، مولوی نذیراحمد سلامی به مناسبت هفته وحدت در سخنانی به بررسی اندیشه تقریبی امام صدر در موسسه پرداخته بود.

این برنامه که سی و هشتمین درس‌گفتار ماهانه اندیشه و عمل بود در ماه بهمن و با موضوع «امام موسی صدر و مسئله تقریب» برگزار شد.

مولوی سلامی نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مدرس حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان است.

فایل صوتی این برنامه را اینجا بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.