آغاز فروش آنلاین کتاب‌های عربی امام موسی صدر

عناوینی از کتاب‌های مرکز مطالعات و تحقیقات امام موسی صدر در بیروت، شامل گفتارها و مقالات ایشان که در لبنان منتشر شده، در دسترس علاقه‌مندان به مطالعه زبان عربی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این کتاب‌ها که نسخه زبان اصلی گفتارهای امام صدر است به همت مرکز الامام موسی الصدر للابحاث و الدراسات* در بیروت منتشر شده است. ۸ جلد از این مجموعه کتاب‌ها، هم‌اکنون از فروشگاه آنلاین موسسه قابل سفارش و خرید است و باقی مجلدات عربی نیز به ترتیب در این سایت موجود خواهد شد. عناوین و موضوع این کتاب‌ها به شرح زیر است:

«احادیث السحر» و «دراسات للحیاه» مجموعه تفسیرهای امام موسی صدر هستند، «أخلاق الصوم» شامل سخنرانی‌ها و یادداشت‌ها درباره مفهوم روزه است، «الإمام علی؛ إنسانیه السماء» مجموعه‌‌ سخنرانی‌ها درباره امام علی(ع)است، «التغییر ضروره حیاتیه» شامل مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، بیانیه و مصاحبه تلویزیونی با موضوع تغییر و تحول است، «حرکیّه الایمان» شامل سخنرانی‌هایی درباره ایمان به خدا، روز رستاخیز و رابطه ایمان و جوانان امروز است، «روح الشریعه الاسلامیه»، دربردارنده مقاله و سخنرانی امام صدر درباره شریعت اسلامی و قانون‌گذاری در جهان اسلام است و «قولوا لااله الاالله تفلحوا» مباحثی درباره توحید و تحقق سعادت و پیروزی در زندگی و آخرت را مطرح می‌کند.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب‌ها می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند و در صورت موجود نبودن هر کدام از کتاب‌ها با موسسه (۳-۸۸۴۹۴۱۶۲-۰۲۱) تماس بگیرند:

https://imamsadr.ir/product-category/book/arabic-books/

*مرکز الإمام السید موسی الصدر للأبحاث و الدراسات از سال ۱۹۹۵ میلادی، برابر با ۱۳۷۴ شمسی زیر نظر خانواده امام موسی صدر در بیروت فعال است و به پیگیری پرونده ربودن امام صدر و دو یار همراهش در لیبی و نیز جمع‌‌آوری، پیاده‌سازی، آماده‌سازی و انتشار سخنرانی‌های امام صدر و همچنین برگزاری همایش و نشست درباره اندیشه ایشان می‌پردازد. برای آشنایی بیشتر روی آدرس سایت مرکز کلیک کنید:

http://imamsadr.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.