انسان آسمان

«انسان آسمان» به چاپ چهارم رسید

چاپ چهارم کتاب انسان آسمان، گفتارهای امام موسی صدر درباره امیرالمومنین(ع) روانه بازار اندیشه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این کتاب شامل ۱۲ سخنرانی و نوشتار از امام صدر درباره امیرالمومنین، امام علی(ع) است که با ترجمه احمد ناظم منتشر شده است.

در این کتاب همچنین متن سخنرانی فارسی امام صدر با نام «علی موحد بود و بس» نیز منتشر شده که این سخنرانی در سال ۱۳۵۰ در تیمچه بازار کاشان ایراد شده است.

امام صدر در این مجموعه گفتارها نگاهی ویژه به مسائل مختلفی، همچون زندگی و شهادت امیرالمؤمنین، ویژگی‌های فردی و اخلاقی ایشان، واقعه غدیر، مفهوم ولایت و وظایف و مسئولیت‌های شیعیان دارد.

در پیوست کتاب نیز تصاویر دست‌نوشته‌ای از امام موسی صدر درباره امام علی(ع) آمده که ترجمه آن با عنوان «علی علیه‌السلام در چند سطر» در ابتدای کتاب منتشر شده است.

عناوین بخش‌های کتاب

عناوین بخش‌های سیزده‌گانه کتاب به ترتیب عبارتند از: «علی علیه‌السلام در چند سطر»، «علی(ع) موحد بود و بس»، «میلاد امام علی(ع)»، «امام علی(ع) و پویایی رهبری»، «ابلاغ پیام در غدیر خم»، «روز ولایت، روز امام علی(ع)»، «انسانیت پارساپیشه»، «عیدغدیر، عید ولایت»، «امام علی(ع) معیار راستین سنجش»، «بعد درونی شخصیت امیرالمؤمنین(ع)»، «شهادت امیرالمؤمنان(ع)» «شأن امت و سرنوشت آن» و «پیشینه غدیر».

این سخنرانی‌ها گلچین موضوعی از مجموعه ۱۲ جلدی «گام به گام با امام» است که در قالب مجموعه در قلمرو اندیشه امام موسی صدر عرضه می‌شود.

انتشارات موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر چاپ چهارم کتاب «انسان آسمان» را با شمارگان هزار نسخه، ۲۴۰ صفحه و بهای ۱۲ هزار تومان عرضه کرده است. چاپ سوم این کتاب در سال گذشته با شمارگان ۱۲۰۰ نسخه و بهای ۱۲ هزار تومان منتشر شده بود. لازم به ذکر است که نخستین چاپ این کتاب در سال ۱۳۹۲ در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

برای خرید اینترنتی کتاب اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.