بسته‌های تخفیف به مناسبت هفته کتاب

انتشارات موسسه به مناسبت هفته کتاب، هفت بسته پیشنهادی با تخفیف ۲۰ درصد به مخاطبان عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، به مناسبت بیست و پنجمین هفته کتاب از ۲۰ تا ۲۶ آبان مجموعه‌هایی از آثار انتشارات موسسه امام موسی صدر در قالب هفت بسته پیشنهادی با تخفیف ۲۰ درصد به مخاطبان عرضه می‌شود.

بسته‌های قرار گرفته در این طرح تخفیف به شرح زیر است:

«در قلمرو اندیشه امام موسی صدر»: این مجموعه در هشت جلد شامل مقالات، سخنرانی‌ها، گفت‌وگوهای مطبوعاتی و یادداشت‌های امام صدر است که به صورت موضوعی منتشر شده‌اند. مخاطب با مطالعه این مجموعه مواجهه مستقیم با آرا و اندیشه‌های امام صدر خواهد داشت. قیمت اصلی این مجموعه هشت جلدی ۱۲۰ هزار تومان است که با تخفیف ۲۰ درصد به بهای ۱۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

«آشنایی»: این بسته شامل چهار کتاب «عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی»، «گزارش کمیته پیگیری سرنوشت امام موسی صدر»، «ادیان در خدمت انسان» و «آخرین هدیه» است. کتاب «آخرین هدیه» داستانی از بنت‌الهدی صدر، دخترعموی امام موسی صدر است که برای آشنایی مخاطبان با سبک داستان‌نویسی‌اش به این مجموعه اضافه شده است. قیمت اصلی این مجموعه ۳۳ هزار تومان است که با تخفیف به بهای ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

«مجموعه تفسیر»: این بسته شامل دو کتاب تفسیری امام موسی صدر با نام‌های «حدیث سحرگاهان» و «برای زندگی» است. قیمت اصلی این مجموعه ۳۹ هزار تومان است که با تخفیف ویژه هفته کتاب به بهای ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

«تفسیر برگزیده»: این بسته شامل هشت جلد کتاب تفسیری کوچک با عناوین «تاملی دیگر در قرآن و تفسیر»، «اخلاص»، «ناس و فلق»، «قدر»، «تکاثر»، «زندگی و مرگ»، «انفاق» و «اسرا» است. بهای کلی این بسته هشت هزار تومان است که با احتساب ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۶ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

«اخلاق و تفسیر»: شامل دو کتاب «تفسیر سوره حجرات» به قلم آیت‌الله سیدرضا صدر و «اخلاق روزه» امام موسی صدر است. قیمت اصلی این بسته ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که با احتساب ۲۰ درصد تخفیف ویژه هفته کتاب به قیمت هشت هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

«محرم»: شامل دو کتاب «پیشوای شهیدان» آیت‌الله سیدرضا صدر و «سفر شهادت» امام موسی صدر است. ۲۹ هزار تومان قیمت اصلی این مجموعه است که در طرح تخفیف هفته کتاب به قیمت ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

«صفر»: این بسته نیز شامل دو کتاب «بانویی از کربلا» نوشته عایشه بنت‌الشاطی و ترجمه آیت‌الله سیدرضا صدر و «سفر شهادت» امام موسی صدر است. ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان بهای کلی این مجموعه است که با احتساب تخفیف به قیمت ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

برای خرید اینترنتی بسته‌های پیشنهادی به نشانی زیر بروید:

بسته‌های تخفیف‌دار انتشارات موسسه امام موسی صدر به مناسبت هفته کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.