پیشنهاد به افرادی که امکان خرید کتاب‌های امام موسی صدر را ندارند

آثار مربوط به امام موسی صدر را از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به امانت بگیرید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه امام موسی صدر، علاقه‌مندان به خواندن آثار امام صدر که امکان خرید کتاب‌ها و دسترسی به مراکز فروش را ندارند، می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، کتاب مورد نظر را به امانت بگیرند.
برای اطلاع بهتر از اینکه چه کتابی در کدام کتابخانه موجود است، استفاده از سامانه جامع مدیریت کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور که ۲۰۸۰ کتابخانه از تمامی استان‌ها را به این سامانه متصل کرده است، راهگشا خواهد بود. همچنین با استفاده از نرم افزار اطلس کتابخانه‌ها http://atlas.iranpl.ir اطلاعات تماس و تعداد کتابخانه‌های موجود در محدوده درخواستی نمایش داده می‌شود.

راهنمای استفاده از سامانه جامع مدیریت کتابخانه‌ها

برای استفاده از این سامانه به آدرس http://www.samanpl.ir وارد شده و مطابق با دستورالعمل در بخش جستجوی کتاب نام استان، شهر و کتاب مورد نظر را وارد می‌کنید.

nahad ketabkhane1.951117

در ادامه جدولی از کتابخانه‌ها در محدوده انتخاب شده که کتاب مورد نظر را دارند، نمایش داده می شود. برای دیدن روی لیست کتابخانه‌ها کلیلک کنید.

nahad ketabkhane2.951117

لیست کتابخانه که باز شد، نام کتابخانه و لیست نسخ دیده می‌شود. با کلیک کردن بر روی عنوان کتابخانه، آدرس و نقشه آن نمایش داده می‌شود.

nahad ketabkhane3.951117

با کلیک بر روی لیست نسخ، به امانت گرفته شدن یا موجود بودن کتاب نمایش داده می‌شود.

nahad ketabkhane4.951117

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.