کتاب محمد پیامبر بت شکن

کتابی خواندنی برای هدیه دادن در جشن‌های هفته وحدت

کتاب محمد(ص) پیامبر بت شکن که حاوی مقاله امام صدر درباره پیامبر است، هدیه‌ مناسبی برای جشن‌های هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر  مهربانی و اخلاق است.

امام موسی صدر در مقاله‌ای که در سال ۱۳۳۹ نوشته، عظمت پیامبر را با برشمردن پاره‏‌ای از کارهای قهرمانانه‏‌اش برای آزاد ساختن بشر از بند‌ها و بت‌ها به سوی جهانِ بهتر یادآور شده است.

در این مقاله امام صدر می‌خوانیم: «رسالتِ همه انبیا یکی است و اختلافشان تنها به ادوار زندگی بسته است، ادوار زندگی با توجه به تکامل و تکوین. جوهر انقلاب پیامبران بر ضد بت‏‌پرستی، به هر شکلی که باشد، در مراحل و ادوار مختلف تفاوتی نمی‏‌کند، زیراکه آنان رهبرانی رهایی‏ب‌خش‌اند، به دقیق‏‌ترین معانی‌ای که ما امروز از این دو واژه (یعنی رهبر و رهایی‏‌بخش) درمی‏‌یابیم. گزاف نیست اگر بگوییم که حضرت محمد (ص) بزرگ‏‌ترین پیامبر است و انقلاب او بزرگ‏‌ترین انقلاب. این بیانِ واقعیِ این انقلاب است و نتایج این انقلاب و تاریخ، این را ثابت کرده است.»

او همچنین یادآور می‌شود که: «پیامبر در جهانی که فرقه‏‌ها و گرایش‌های متفاوتی در آن بودند دعوت خود را بر توحید بنیان نهاد.»

این مقاله در کتابی ۳۲ صفحه‌ای و با قطع پالتویی به نام محمد(ص) پیامبر بت شکن منتشر شده است. این کتاب کوچک، هدیه‌ای خواندنی و ارزشمند برای جشن‌ها و برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر برگزار می‌شود، تا عظمت کارِ پیامبر را به خود و دیگران یادآور شویم و به سوی وحدت و پرهیز از اختلاف و تفرقه حرکت کنیم.

سفارش بیشتر از ۱۰۰ نسخه از  این کتاب شامل ۱۵ درصد تخفیف خواهد شد. برای سفارش روی تصویر زیر کلیک کنید:

محمد پیامبر بت شکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.