فروش آنلاین کتاب‌های عربی شهید آیت الله صدر در فروشگاه موسسه

علاقه‌مندان به مطالعه متن عربی آثار شهید آیت الله سیدمحمدباقر صدر از این پس می‌توانند سفارش خود را در سایت فروش آنلاین موسسه ثبت کرده و کتاب‌ها را از طریق پست دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، تعداد ۱۵ عنوان از کتاب‌های عربی شهید آیت الله صدر که به همت انتشارات دارالصدر منتشر شده در سایت فروش آنلاین موسسه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اسامی این کتاب‌ها به شرح زیر است:

فلسفتنا – اقتصادنا – الاسلام یقود الحیاه – الاسس المنطقیه للاستقراء – ائمه اهل البیت – محاضرات تاسیسیه – ومضات – فدک فی التاریخ (رقعی/ وزیری) – البنک اللاربوی فی الاسلام – الفتاوی الواضحه – المجموعه الفقهیه – المعالم الجدیده للاصول – بحوث فی شرح عروه الوثقی (۴جلدی) – دروس فی علم الاصول

کتاب شهید الامه و شاهدها یکی دیگر از کتاب‌های انتشارات دارالصدر است که در سایت موسسه قرار گرفته است. این کتاب نوشته یکی از شاگردان آیت الله سید محمدباقر صدر است که به معرفی شخصیت و فعالیت‌های استادش پرداخته و خاطراتی را نقل کرده است.

ترجمه فارسی این کتاب‌ها نیز از اینجا قابل سفارش است.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب‌ها می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند و در صورت موجود نبودن هر کدام از کتاب‌ها با موسسه (۳-۸۸۴۹۴۱۶۲-۰۲۱) تماس بگیرند:

https://imamsadr.ir/product-category/book/other-language/arabic-books/shahidsadr-arabic/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.