پیام تبریک مؤسسه امام موسی صدر برای سال نوی میلادی
صلح و دوستی برای بشر آرزو می کنیم

مدیر مؤسسه امام موسی صدر، سال نوی میلادی را به رهبران و نمایندگان ارمنی ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، حورا صدر، فرزند امام صدر و مدیر مؤسسه امام موسی صدر در تهران با ارسال پیامی سال نوی میلادی را به رهبران و نمایندگان ارمنی ایران تبریک گفت.

این پیام تبریک برای اسقف ارامنه تهران، اسقف ارامنه اصفهان و جنوب، اسقف ارامنه تبریز و غرب، اسقف آشوری ها، شورای خلیفه گری ارامنه، نماینده های ارمنی و روزنامه نگاران ارمنی ارسال شد. همچنین به شادباش جشن سال نو جعبه ای شیرینی برای دفتر روزنامه آلیک و برخی هم محلی های ارمنی دفتر موسسه هدیه شد.

متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

بهره مندی شما از گوهر آموزه های مقدس آسمانی، پرتو محبت مسیحی را و نور عدالت اسلامی را در فضای تاریک فرقه گرایی می تاباند و راه درست را روشن می کند که همان راه محبت و آشتی است و حضرت مسیح آن را برای انسانیت به ارمغان آورده و فرموده است: «خدا یعنی محبت.» و پیامبر بزرگ اسلام نیز فرموده است: «دین یعنی نوع رفتار و برخورد.» / امام موسی صدر

سلام مهربان پروردگار بر شما
با نام خدا و یاد روح خدا، مسیح مهربان، سال نو میلادی را آغاز می کنیم؛ و چه نیکوست که سال نو، همواره، با ایام میلاد آسمانی او آکنده و معطر است. هر سال، و به یمن این تقارن، صلح و دوستی و نور و آرامش را برای بشر آرزو می کنیم؛ هرچند آلام و رنج های بشر آن همه انباشته شده که گویی جز با حضور مسیح و حضرت منجی، سلام الله علیهما، التیام نخواهد یافت.

امیدواریم هدیه حضرت مسیح به ما، در ایام میلادش، بارقه ای از نور و لمحه ای از نگاه الهی اش باشد.
به دعای خیرتان محتاجیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.