سفر شهادت

سخنان سید موسی صدر را به دوستداران حسین(ع) هدیه کنید

تخفیف ویژه برای خرید کتاب سفر شهادت

این روزها که باز پرچم‌های عزای حسینی را بر سر کوی و دیوار خانه‌هامان نصب کرده‌ایم و دوباره به نام و یاد حسین (ع) گرد هم می‌آییم بیشتر از هر زمان دیگر نیاز داریم تا از او بگوییم و بشنویم. سخنانی که رنگ و بوی حسینی زیستن را به صحنه زندگی ما بکشانند و همه روزمرگی‌ها و فراموشی ها و غفلت‌ها را برهم ‌زنند.

سخنانی از جنس اندیشه سید موسی صدر که عاشورا و حرکت حسین(ع) را دیگرگونه می‌بیند. وقتی که خطاب به عزاداران حسینی می‌گوید:

ما هر سال برای گرامیداشت یاد امام گرد هم می‌‌آییم. این کار درستی است، ولی آیا ما در اجتماعات خود به امام حسین چیزی می‌‌دهیم یا از ایشان چیزی می‌‌گیریم؟ من بر این عقیده‌ام که ما گرد هم می‌‌آییم تا از امام حسین چیز تازه‌‌ای بگیریم، چون ما در مکتب امام حسین، در مکتب عاشورا، در مکتب کربلا گرد هم می‌‌آییم و به پند‌ها و درس‌ها و آنچه عواطف ما را برمی‌انگیزد، گوش می‌‌دهیم تا خونمان را به جوش آورد و راه را دوباره برای ما روشن کند. پس ما در هر اجتماعی که برای امام حسین شرکت می‌‌کنیم چیزی تازه برای خود برمی‌گیریم و چیزی به امام حسین نمی‌‌دهیم. امام حسین از ما چیزی نمی‌‌خواهد.»

او مجالس عزای حسین را تنها برای گریستن نمی‌بیند و آن را سرمایه‌ای بزرگ برای جامعه اسلامی می‌داند و می‌گوید: «برادران، کیست که این سرمایۀ حسینی را در اختیار داشته باشد؟ اندکی به وضع خود توجه کنید. چه کسی شما را به این جلسه دعوت کرده است؟ چه کسی برای شما دعوتنامه فرستاده و وسیلۀ رفت‌و‌آمد فراهم کرده است تا به اینجا بیایید؟ آیا در این مراسم به شما غذا و نوشیدنی و سیگار می‌‌دهند؟ نه، شما خود به اینجا آمده‌اید و این اجتماع عظیم را پدید آورده‌اید. آیا این سرمایه‌ای بزرگ برای امت نیست که می‌‌توان به کمک آن مشکلات را حل کرد و مسائل آن را مورد بحث و بررسی قرار داد؟ آیا از این اجتماعات نمی‌‌توان بهره برد و نمی‌‌توان در آن‌ها به بحث و گفت‌وگو پرداخت؟ »

اینک خودمان و شما دوستداران حسین را فرامی‌خوانیم تا با مرور سخنان او، امام سید موسی صدر در کنار سخنان همه عالمان و اندیشمندانی که از حق و حقیقت می‌گویند، روح و جان را در روزهای محرم تازه کنیم و حرکتی نو در اجتماعاتمان رقم زنیم.

سخنان حسینی او را با نام سفر شهادت به زیور طبع آراسته‌ایم تا بخوانیم و با سفر حسین(ع) و یارانش همراه شویم.

هدیه موسسه امام موسی صدر به دوستداران حسین(ع)، تخفیفی است که برای تهیه این کتاب درنظر گرفته است. پس یا حسین بگویید و این سخنان را به عزاداران حسینی برسانید.

برای دریافت این کتاب از سایت موسسه سفارش بدهید و با تهیه تعداد بیشتر کتاب از تخفیف بیشتر برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.