نذر کتاب

نذری متفاوت از جنس کلمات

نذر کنیم تا سخنان عاشورایی و مفاهیم مرتبط با حرکت امام حسین(ع) را به دوستداران شور و شعور حسینی هدیه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، چند سالی است که نگاه و رویکرد متفاوتی به نذری دادن بین گروه‌های مختلف به خصوص جوان‌ها رواج پیدا کرده است. برخی از این شیوه نذری به نذر فرهنگی یاد می‌کنند که با شیوه رایج نذر مواد خوراکی متفاوت است و از نذر کردن وقت و مهارت و آموزش دادن تا نذر کتاب و تکثیر مفاهیم آموزنده را شامل می‌شود.

شاید در ایام محرم که روزهای شور و شعور حسینی است و بیشتر از همه اوقات سال مردم نذر می‌کنند، روی آوردن به این شکل نذری‌ها به خصوص نذر کتاب مناسبت بیشتری داشته باشد. اینکه در این ماه به افرادی که در هیئت‌های عزاداری امام حسین(ع) گرد هم می‌آیند کمک کنیم تا با کتاب‌های مفید منتشر شده درباره عاشورا اطلاعات و آگاهی بیشتری در این باره پیدا کنند.

موسسه امام موسی صدر نیز همانند دو سال گذشته که در چند نوبت پیشنهاد نذر کتاب داد و با استقبال مخاطبان روبرو شد، به مناسبت ماه محرم امسال نیز کتاب‌های عاشورایی خود را معرفی می‌کند. خرید اینترنتی کتاب‌ها تا پایان دهه اول محرم شامل ۱۰ درصد تخفیف می‌شود.

 

سفر شهادت

این کتاب جلد هفتم از مجموعه کتاب‌های در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است که حاوی سخنرانی‌ها و پیام‌ها و مقالات امام موسی صدر درباره واقعه عاشوراست. امام صدر در این گفتارها به تبیین هدف امام از این حرکت و آسیب‌شناسی سوگواری و هدف از سوگواری‌ها پرداخته و گفته است که چرا به سوگ می‌نشینیم. کتاب ۲۶۴ صفحه دارد و با قیمت ۱۳۰۰۰ تومان عرضه شده که با تخفیف ۱۰درصد قیمت آن ۱۱۷۰۰ تومان است. (خرید بیش از ۲۵ نسخه از این کتاب شامل تخفیف ۲۵درصدی خواهد شد.) برای خرید اینجا را کلیک کنید.

زینب شکوه شکیبایی

این کتاب کوچک دربردارنده دو سخنرانی امام موسی صدر درباره نقش حضرت زینب در قیام امام حسین است. کتاب ۳۸ صفحه دارد و با قیمت ۱۵۰۰ تومان عرضه شده که با تخفیف ۱۰درصد قیمت آن ۱۳۵۰ تومان است. (خرید بیش از ۱۰۰ نسخه از این کتاب شامل تخفیف ۱۵درصدی خواهد شد.) برای خرید اینجا را کلیک کنید.

یاری زینب(س)

این جزوه کوچک شامل سخنرانی امام موسی صدر در باشگاه فرهنگی امام صادق(ع) لبنان درباره حضرت زینب(س) است. جزوه در ۲۳ صفحه و با قیمت ۱۰۰۰ تومان عرضه شده که با تخفیف ۱۰درصد قیمت آن ۹۰۰ تومان است. (خرید بیش از ۱۰۰ نسخه از این کتاب شامل تخفیف ۱۵درصدی خواهد شد.) برای خرید اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.