قرار گرفتن ۲ کتاب جدید موسسه در فیدیبو

نسخه الکترونیکی کتاب‌های «موعود و میعاد» و «دین در جهان امروز» در فروشگاه کتاب الکترونیک فیدیبو قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، نسخه الکترونیکی کتاب‌های «موعود و میعاد» و «دین در جهان امروز» از تازه‌های نشر انتشارات موسسه امام موسی صدر به فروشگاه فیدیبو پیوست.

علاقه‌مندان به استفاده از نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌ها و مخاطبانی که به هر دلیل امکان تهیه و خرید نسخه‌های کاغذی این دو کتاب را ندارند، می‌توانند با مراجعه به صفحه کتاب‌های موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در فیدیبو برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب‌ها اقدام کنند.

«دین در جهان امروز» نهمین مجلد از مجموعه در قلمرو اندیشه امام موسی صدراست. نسخه کاغذی این کتاب در اواخر بهار امسال با شمارگان هزار نسخه، ۱۲۵ صفحه و بهای ۱۰ هزار تومان روانه بازار اندیشه شد.

«دین در جهان امروز» شامل هفت گفتار و یک گفت‌وگوی مطبوعاتی از امام موسی صدر است که نگاه و رویکرد او را به برخی از مسائل مانند تعریف دین، کارکرد دین، حقانیت دین، دین یا ادیان و… برای مخاطبان روشن می‌سازد.

احمد ناظم، حمیدرضا شریعتمداری و مجید مرادی مترجمان متون این کتاب هستند.

«موعود و میعاد» نیز یازدهمین جلد از مجموعۀ «پرتوها» و حاوی سخنرانی امام صدر در نیمه شعبان به مناسبت افتتاح مسجد روستای الیمونه، است.

نسخه کاغذی این کتاب نیز بهار امسال با شمارگان سه هزار نسخه، ۴۱ صفحه قطع پالتویی و بهای ۳۵۰۰ تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.