فروش با تخفیف مجموعه «گام به گام با امام» در فروشگاه اینترنتی

مجموعه ۱۲ جلدی «گام به گام با امام» همزمان با سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۲۰ درصد تخفیف در فروشگاه اینترنتی مؤسسه به فروش می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، مجموعه «گام به گام با امام» که زمستان سال ۱۳۹۶ در ۱۲ مجلد منتشر شد با ۲۰ درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

قیمت اصلی این مجموعه ۴۵۰ هزار تومان است که به مناسبت سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بهای ۳۶۰ هزار تومان در غرفه مؤسسه به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندانی که امکان حضور در نمایشگاه کتاب را ندارند، می‌توانند از تخفیف خرید اینترنتی مجموعه «گام به گام با امام» همزمان با روزهای نمایشگاه کتاب بهره‌مند شوند. برای خرید اینترنتی مجموعه  اینجا را کلیک کنید.

«گام به گام با امام» گزارش و روزنگار ۱۹ سال طرح‌های خلاقانه و فعالیت خستگی ناپذیر امام موسی صدر و مرجع کامل و دقیقی از مقالات، گفتارها و گفت‌وگوهای ایشان است.

غرفه انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شبستان راهروی ۲۶، غرفه شماره یک در انتظار دیدار علاقه‌مندان به کتاب و امام موسی صدر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.