بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان داریم

«زهرا فصلی از کتاب رسالت»، «بر بلندای مکه» و «زن و آزادی» عناوین کتاب‌های پیشنهادی مؤسسه امام موسی صدر برای هدیه در روز ولادت حضرت زهرا و روز زن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، جمعه ۱۸ اسفند برابر با روز ولادت حضرت زهرا است که روز زن و مادر نیز نامیده می‌شود. شاید کتاب بهترین هدیه‌ای باشد که در این روز به عزیزانمان تقدیم خواهیم کرد.

مؤسسه فرهنگی و تحقیقاتی امام موسی صدر به مناسبت این روز، سه کتاب تالیفی از خاندان صدر یعنی «زن و آزادی» نوشته آیت‌الله سیدرضا صدر، «بر بلندی‌های مکه» نوشته بنت‌الهدی صدر و «زهرا؛ فصلی از کتاب رسالت» نوشته امام موسی صدر را برای هدیه دادن پیشنهاد می‌دهد. کتاب‌هایی که مطالعه آنها به همه زنان و مردان توصیه می‌شود.

این سه کتاب را با تخفیف ۱۰درصد می‌توانید از فروشگاه آنلاین انتشارات مؤسسه سفارش دهید.

«زن و آزادی»

موضوع کتاب «زن و آزادی» بحث درباره آزادی زن است که در انتشارات بوستان کتاببه چاپ رسیده است. در این کتاب آیت‌الله سید رضا صدر به این سوالات پاسخ داده که: آیا آزادی زن به همان معنایی که ذکر شد، از نظر اجتماعی خوب است یا خیر؟ آیا برای جامعه بشری سودمند است یا خیر؟ و آیا خود بانوان، آز آن سود می‌برند یا زیان؟ مباحث این کتاب، اجتماعی است و موضوع آزادی زن، از نظر دینی مورد بحث قرار نگرفته است. البته گاه‌گاهی نیز مباحث روانشناختی بر آن افزوده شده است. برای خرید اینترنتی کتاب به این نشانی بروید.

«بر بلندی‌های مکه»

«بر بلندی‌های مکه» یکی از دو مجموعه کتاب بانو بنت‌الهدی صدر است که مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر آن را با ترجمه مهدی سرحدی منتشر کرده است. این کتاب دو بخش دارد. بخش نخست شامل سفرنامه مکه بنت‌الصدی صدر است و بخش دوم مجموعه مقالات او با موضوع «جایگاه زن در اسلام» هستند. برای خرید اینترنتی این کتاب به این نشانی بروید.

«زهرا فصلی از کتاب رسالت»

«زهرا فصلی از کتاب رسالت» دومین جلد از مجموعه پرتوهای مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر است که با ترجمه مرحوم علی حجتی کرمانی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این کتاب کوچک در اصل مقدمه‌ای است که امام صدر به درخواست سلیمان کتانی، ادیب و پژوهشگر مسیحی لبنانی، برای کتاب «فاطمۀ الزهراء و‌تر فی غمد» نگاشت.
این کتاب از این رو اهمیت دارد که امام صدر خلاصه‌ای از دیدگاه‌های خود را دربارۀ زن مطرح می‌کند. در این نوشتار به‌روشنی با نوع رویکرد امام صدر در حل مسائل مرتبط با دین و نیز پاسخ او به سؤالاتی که دربارۀ نگاه اسلام به زن مطرح شده، آشنا می‌شویم. برای خرید اینترنتی این کتاب به این نشانی بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.