سخنان عاشورایی امام صدر در باکو منتشر شد

انتشارات parlaq imzalar کتاب KəRBəLANI YENiDəN YAşAMAQ شامل ترجمه چهار مقاله‌ عاشورایی از امام موسی صدر را به زبان ترکی آذربایجانی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، انتشارات Parlaq İmzalar (امضاهای روشن) در باکو کتاب KəRBəLANI YENiDəN YAşAMAQ (کربلا را دوباره زیستن) با ترجمه رشاد حسن‌اف از چهار مقاله عاشورایی امام موسی صدر را در پایتخت کشور آذربایجان منتشر کرد. این کتاب با همکاری موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شده است.

«حسین وارث انبیا» سخنرانی امام صدر در مجتمع آموزشی عاملیه در تاریخ ۱۹۷۵/۱/۲۰، «به سوی خط حسینی» سخنرانی امام صدر در جمع اعضای ارشد جنبش امل، «حسین چراغ هدایت و کشتی نجات» و «رسالت حضرت زینب در روز عاشورا» عناوین مقالات منتشر شده در این کتاب است. این مقالات پیشتر در کتاب «سفر شهادت» به فارسی ترجمه و منتشر شده بودند.

«سفر شهادت» در بر گیرنده گفتارهای امام موسی صدر درباره قیام عاشورا و ابعاد و نتایج این نهضت است. امام موسی صدر در این سخنان در تلاش است تا با درس آموزی از این اتفاق بزرگ تاریخی، زندگی و زمانه امروز را به عاشورای ۶۱ هجری پیوند زند. «دوباره زیستن در کربلا» این تفکر امام موسی صدر را به شیعیان کشور آذربایجان معرفی می‌کند.

این کتاب دومین کتاب از مجموعه آثار امام موسی صدر است که به همت این انتشارات روانه بازار نشر کشور آذربایجان شده است. کتاب قبلی iSLAM Və XX əSR MəDəNiYYəTi (اسلام و فرهنگ قرن بیستم) نام داشت که همراه زندگینامه‌ای از امام موسی صدر منتشر شده بود.

انتشارات Parlaq İmzalar کتاب KəRBəLANI YENiDəN YAşAMAQ امام موسی صدر را با ترجمه رشاد حسن‌اف در ۹۴ صفحه قطع پالتویی و به بهای ۴ یورو منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.