رونمایی از کتاب گویای «هفت روایت خصوصی» با حضور مصطفی مستور و منیژه حکمت

آیین رونمایی از کتاب گویای «هفت روایت خصوصی از زندگی سید موسی صدر» با حضور مصطفی مستور، منیژه حکمت و حبیبه جعفریان، نویسنده این اثر در شهرکتاب فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، کتاب گویای «هفت روایت خصوصی» چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۳۹۶ در شهر کتاب فرشته رونمایی می‌شود.

در این برنامه که به همت موسسه امام موسی صدر و شهرکتاب فرشته برگزار می‌شود؛ مصطفی مستور، منیژه حکمت و حبیبه جعفریان، نویسنده کتاب و گویندگان اثر حضور دارند و سخن خواهند گفت.

لینک خرید کتاب صوتی

هفت روایت خصوصی از زندگی سید موسی صدر، مجموعه گفت‌وگویی با نزدیکان امام موسی صدر است که به قلم حبیبه جعفریان روایت شده است.

این کتاب اولین بار در بهار ۱۳۹۳ به همت انتشارات موسسه امام موسی صدر و با همکاری انتشارات سپیده باوران منتشر شد که تاکنون به چاپ هشتم رسیده است. کتاب گویای این اثر محصول جدیدی از انتشارات موسسه است که بهار ۱۳۹۶ مجوز گرفته و مراحل چاپ و تولید را سپری می‌کند. موسسه فرهنگی هنری اعراف مجری طرح این محصول صوتی است که در تیراژ هزار نسخه و با قیمت ۱۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه چهارشنبه، ۲۶ مهرماه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ می‌توانند به شهرکتاب فرشته واقع در خیابان شریعتی پایین‌تر از پل صدر پلاک ۱۶۷۱ مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.