بسته پیشنهادی برای هدیه روز زن و مادر

انتشارات موسسه امام موسی صدر بسته ویژه‌ای با ۴ عنوان کتاب به مناسبت روز زن و مادر درنظر گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه امام موسی صدر، بسته پیشنهادی ویژه برای روز زن و مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) شامل کتاب‌های «زهرا، فصلی از کتاب رسالت»، «دو زن و یک مرد»، «جایگاه زن در اسلام» و «هفت روایت خصوصی» است که با ۲۰ درصد تخفیف به مبلغ ۲۰۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

Web

کتاب «زهرا، فصلی از کتاب رسالت»، شامل مقدمه‌ای است که امام صدر به درخواست سلیمان کتانی، ادیب و پژوهشگر مسیحی لبنانی، برای کتاب «فاطمۀ الزهراء و‌تر فی غمد» نگاشته است. این مقدمه از این رو اهمیت دارد که امام صدر خلاصه‌ای از دیدگاه‌های خود را دربارۀ زن مطرح می‌کند. در این نوشته کوتاه به‌روشنی با نوع رویکرد امام موسی صدر در حل مسائل مرتبط با دین و نیز پاسخ او به سؤالاتی که دربارۀ نگاه اسلام به زن مطرح شده، آشنا می‌شوید.

«دو زن و یک مرد» و «جایگاه زن در اسلام» از جمله کتاب‌های بنت الهدی صدر، دخترعموی امام موسی صدر و خواهر شهید سید محمدباقر صدر است.

بنت الهدی صدر در کنار فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی که برای زنان داشت به نوشتن نیز می‌پرداخت. او آثار متنوعی دارد که در نه جلد به فارسی ترجمه و به همت انتشارات موسسه امام موسی صدر منتشر شده است. هفت جلد از این مجموعه داستان است، یک جلد سفرنامه و یک جلد مجموعه مقالات او دربارۀ زن است که در نشریات سال‌های حضورش در نجف منتشر شده است. او در آثارش سعی کرده مسائل مبتلابه زن در عصر جدید را در قالب داستان روایت کند.

یک جلد از مجموعه داستانی بنت الهدی و یک جلد مجموعه مقالات او دربارۀ زن از میان کتاب‌هایش برای بسته ویژه روز زن و مادر درنظر گرفته شده است.

کتاب «هفت روایت خصوصی»، مجموعه گفت‌و‌گویی با نزدیکان امام موسی صدر است که به قلم حبیبه جعفریان روایت شده. بیشتر راویان کتاب زنان هستند که از دریچه نگاه و احساس آنها زندگی شخصی امام موسی صدر بیان شده است. روایت دختران و همسر امام صدر، یکی از خواهرزاده‌ها، خواهران او و از جمله روایت‌های زنانه‌ای است که در کتاب می‌خوانید.

علاقه‌مندان به خرید این بسته ویژه و هدیه دادن به عزیزانشان می‌توانند در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر ۳ – ۸۸۴۹۴۱۶۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.