بازدید سعید ابوطالب از شهر کتاب مرکزی در هفته کتاب امام موسی صدر

سعید ابوطالب ، فیلمساز و عضو کمیته پیگیری پرونده امام موسی صدر در مجلس هفتم در شهر کتاب مرکزی حضور می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه امام موسی صدر، در پنجمین روز از برگزاری «هفته کتاب امام موسی صدر» سعید ابوطالب روز شنبه ۲۲ آبان ماه برای بازدید از این طرح به شهر کتاب مرکزی خواهد آمد.

ابوطالب، فیلمساز و نماینده مردم تهران در مجلس هفتم شورای اسلامی است که در آن مجلس برای تشکیل کمیته پیگیری پرونده امام موسی صدر تلاش کرده و دبیری آن را برعهده داشت. تهیه ۲ نامه برای موضوع پیگیری و جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس و همکاری با حجت الاسلام محمد فاکر برای چاپ کتاب گزارش کمیسیون اصل نود از دیگر فعالیت‌های او در رابطه با پرونده ربودن امام موسی صدر است.

با تشکیل هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی خانواده امام موسی صدر شکایتی به کمیسیون اصل نود ارائه کرد که زیر نظر این کمیسیون کمیته‌ای مرکب از یازده نماینده مجلس مسئول پیگیری این مسئله شدند. آیت الله فاکر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس به ریاست کمیته و سعید ابوطالب، نماینده مردم تهران، برای دبیری کمیته انتخاب شدند.

سعید ابوطالب فردا، ۲۲ آبان ماه ساعت ۴ برای بازدید و گفت‌وگو در شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه کلاته، شماره ۷۶۵ حضور خواهد داشت.

یادآور می‌شود هفته کتاب امام موسی صدر تا ۲۴ آبان ماه در ۵۰ شهرکتاب سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.