مجموعه شعر شرح صدر

مجموعه شعر شرح صدر را از موسسه تهیه کنید

مجموعه شعر شرح صدر در موسسه امام موسی صدر به فروش می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه امام موسی صدر، کتاب «شرح صدر» گزیده سروده‌های شاعران معاصر پیرامون رفتار و اندیشه امام موسی صدر است که به تازگی به همت دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

این کتاب مجموعه اشعار برگزیده ۸۰ شاعر ایرانی و غیر ایرانی از «یادواره شعر امام موسی صدر» است که به همت دفتر ادبیات بیداری حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی و مؤسسه‌ فرهنگی امام موسی صدر، مهر ۱۳۹۴ برگزار شد.

محمدجواد آسمان، گردآورنده اشعار مجموعه «شرح صدر» است که با مقدمه‌ای از علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی منتشر شده است. علاوه بر شعر شاعران ایرانی مانند جواد محقّق، رضا اسماعیلی، احمدرضا قدیریان، مهدی جهاندار، وحید طلعت، آرش پورعلیزاده، علیرضا رجبعلیزاده کاشانی، رضا نیکوکار، علی فردوسی، زهرا شعبانی، مرضیه فرمانی، فاطمه بیرانوند و… سروده‌های شاعران پارسی‌زبان غیرایرانی از کشورهای افغانستان، تاجیکستان، هندوستان، پاکستان و روسیه نیز در این کتاب گردآوری شده است.

این کتاب علاوه بر مراکز فروش دیگر در موسسه امام موسی صدر نیز به مخاطبان عرضه می‌شود. برای تهیه کتاب «شرح صدر» با شماره‌های ۳ – ۸۸۴۹۴۱۶۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.