تخفیف کتاب برای روز زن

تخفیف خرید کتاب به مناسبت ولادت حضرت زهرا

تعدادی از کتاب‌های انتشارات موسسه امام موسی صدر به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و نامگذاری روز زن و مادر ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه با تخفیف ۲۰درصد به فروش می‌رسد.

گفتارهای امام موسی صدر درباره زن و جامعه، ۳ عنوان از داستان‌های بنت الهدی صدر و کتاب تازه منتشر شده از گفتارهای تربیتی امام موسی صدر نوشته معصومه عبدلی کتاب‌هایی هستند که به این مناسبت تخفیف خرید آنلاین دارند.

زن و چالش‌های جامعه

کتاب زن و چالش‌های جامعه دهمین جلد از مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر»، شامل متونی از میان سخنرانی‌ها و مقالات و مصاحبه‌های امام صدر است که موضوعات زن، خانواده و جوان را دربردارد. در این کتاب همچنین دو مطلب درباره حضرت زهرا(س) با عناوین: زهرا فصلی از کتاب رسالت و ازدواج حضرت زهرا(س) منتشر شده است. چاپ دوم این کتاب به تازگی به پایان رسیده و چاپ سوم آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

آخرین هدیه

این کتاب شامل پنج داستان است. شهیده بنت الهدی صدر در داستان‌های کوتاه قصد دارد به مفاهیم اولیه و مهم در زندگی اشاره کند. تفاهم، هم کفویی ایمانی، آشنایی بدون لذت‌جویی، توجه عقلی به عشق و دوست داشتن… از مقوله‌های مورد تأکید در این داستان‌هاست.

دیدار عروس

بنت‌الهدی صدر در کتاب دیدار عروس سنت‌های رایج زمان را به نقد کشیده است. او با نوآوری در معنا و ارائه طرح و راه‌حل تازه در مکان و زمان سعی دارد روح تشنه جوانان را سیراب کند.

در جستجوی حقیقت

کتاب در جستجوی حقیقت داستان دو دانشجوست؛ پسری که به ظاهر مسلمان است و دختری غیر مسلمان که برای ازدواج باید مسلمان شود. بنت الهدی در بستر این داستان به بیان رسالت اسلام، فلسفه عبادت، الگوها، اسوه‌ها و حجاب زنان پرداخته‌ است.

فلسفه تربیتی امام موسی صدر

کتاب فلسفه تربیتی امام موسی صدر نوشته معصومه عبدلی است. این کتاب مشتمل بر چهار فصل است و با مقدمه دکتر خسرو باقری آغاز می‌شود.

https://imamsadr.ir/product/7353/
https://imamsadr.ir/product/3489/
https://imamsadr.ir/product/3498/
https://imamsadr.ir/product/3500/
https://imamsadr.ir/product/15560/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.