چاپ دوم گام به گام با امام

گام به گام با امام به چاپ دوم رسید

چاپ دوم مجموعه ۱۲ جلدی «گام به گام با امام» که اولین بار در زمستان سال ۱۳۹۶ منتشر شده بود، دردسترش علاقه‌مندان قرار گرفت.

«گام به گام با امام» یا «مسیره الامام السید موسی صدر» گزارش و روزنگار ۱۹ سال طرح‌های خلاقانه و فعالیت خستگی ناپذیر امام موسی صدر و مرجع کامل و دقیقی از مقالات، گفتارها و گفت‌وگوهای ایشان است.

این مجموعه نخستین اثر کامل در این حوزه است که با رونمایی چاپ اول آن در تالار قلم کتابخانه ملی در اختیار علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار گرفت.

۹ جلد نخست «گام به گام با امام»، از دو بخش تشکیل می‌شود: بخش نخست هر مجلد روزنگار فعالیت‌های امام صدر به‌ترتیب تاریخی است و بخش دوم آن گفتارها و مصاحبه‌ها و مقالات متعلق به وقایع دسته‌بندی‌شده در بخش نخست است.

جلد دهم مجموعه گزیدۀ آیاتی از قرآن کریم است که امام بنا به مناسبت و موضوعِ روز، انتخاب و تفسیر کرده است. جلد یازدهم مباحث اعتقادی و سیرۀ معصومان و جلد دوازدهم مباحثی دربارۀ جنبش أمل و زمینه‌های ظهور و ابعاد آن و نیز درس‌گفتارها و مباحث سیاسی و اقتصادی امام در کلاس‌های اعضای ارشد جنبش أمل است.

مجموعه «گام به گام با امام» در زمستان سال ۱۳۹۷ اثر شایسته تقدیر در بخش ترجمه بیستمین دوره کتاب سال حوزه شناخته شد و همچنین در سی‌وششمین دوره جایزه کتاب سال در بخش سپاس از آن تجلیل شد. اخبار و مطالب مربوط به این مجموعه را اینجا بخوانید.

چاپ دوم «گام به گام با امام» در ۱۲ مجلد شومیز با قطع وزیری و قیمت ۶۵۰ هزار تومان منتشر شده است. برای خرید اینترنتی مجموعه روی تصویر زیر کلیک کنید.

https://imamsadr.ir/product/6237/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.