جنبش امل

پرونده ربودن متعلق به همه ماست

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، در سخنرانی روز عاشورای محرم امسال که با ۹ شهریور، سالروز ربوده شدن امام موسی صدر و ۲ همراهش مصادف بود، در سخنانی به این موضوع اشاره کرد.

سخنان او درباره سالگرد ربودن را در ادامه می‌خوانید:

امروز سالگرد ربوده‌شدن امام و رهبر ما سید موسی صدر و دو بردار و همراه عزیزش، شیخ محمد یعقوب و استاد عباس بدرالدین است. خداوند همه‌شان را به سلامت به آغوش خانواده‌ها و میهنشان باز گرداند.

این یک سالگرد ملی است که همه را گرد هم می‌آورد. علت آن هم جایگاه امام صدر در سطح ملی و در سطح جهان اسلام و نه‌تنها در سطح شیعیان است.

پروندهٔ ایشان، متعلق به همهٔ ماست. امام صدر امام مقاومت است و روشی روشن و شفاف را در موضوع مبارزه با دشمن صهیونیستی و شیوهٔ برخورد را با موضوعات ملی و منطقه‌ای برای همهٔ ما ترسیم کرد.

ما در سالگرد ربوده‌شدن ایشان تأکید می‌کنیم همگی ما در حزب الله و جنبش امل به این امام بزرگ و عظیم و عقل و روح و اندیشه و خط و روش او تعلق داریم.

ما در حزب الله در همهٔ گام‌هایی که فرماندهی جنبش امل و مجلس اعلای شیعیان و خانوادهٔ امام سید موسی صدر و حضرت شیخ محمد یعقوب و استاد عباس بدرالدین برای پیگیری این پرونده برداشته‌اند یا ممکن است بردارند همواره پشتیبان و کمک‌کار ایشان بوده‌ایم و خواهیم ماند.

ما کنار ایشان و پشتیبانشان هستیم چون آن‌ها این مسئولیت را پذیرفته‌اند و این بسیار طبیعی است و در هر درخواستی که احتمالا از ما داشته باشند، خود را در اختیار ایشان می‌گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.