سیر غیرحضوری

برگزاری سیرهای غیرحضوری ادامه دارد

اولین تجربه برگزاری سیر مطالعاتی غیرحضوری آثار و اندیشه امام موسی صدر با استقبال علاقه‌مندان روبرو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، اولین سیرمطالعاتی غیرحضوری به مناسبت ایام حج و با خوانش بخش‌هایی از کتاب عبادت یا عبودیت؟ در هفته نخست مردادماه برگزار ‌شد.

این دوره غیرحضوری با توجه به درخواست‌های متعدد همراهان موسسه درباره برگزاری و از سرگیری سیرهای مطالعاتی و لزوم توجه به توصیه‌های بهداشتی، طراحی و اجرا شد که مورد استقبال مخاطبان از شهرهای مختلف ایران قرار گرفت.

دکتر عادل پیغامی، استادیار دانشکده‌ معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) و راهنمای سیرهای مطالعاتی آثار و اندیشه امام موسی صدر، ارائه دوره سیر گفتارهای حج را برعهده داشت.

این دوره مطالعاتی از چهارم تا ششم مرداد، در محیط اسکای روم تشکیل شد و در روند برگزاری از فایل‌های صوتی، تصاویر و کلیپ‌هایی از امام موسی صدر که به بحث جلسه کمک می‌کرد، استفاده شد.

در این دوره همچنین دست‌خطی از امام صدر که به تازگی به دست آمده و مربوط به مقاله‌ای درباره عید قربان است برای اعضای دوره به نمایش درآمد و درباره آن بحث و گفت‌وگو شد.

استفاده از این شیوه برگزاری دوره، امکان فعالیت راحت و مطمئن را برای همکاران موسسه و شرکت‌کنندگان در شرایط و وضعیت خاص بهداشتی دوران بیماری کرونا به خوبی فراهم کرد.

همچنین یکی دیگر از مزایای برگزاری دوره غیرحضوری حضور مخاطبان از شهرهای مختلف بود که در دوره‌های حضوری گذشته امکان استفاده و حضور در تهران را نداشتند.

با توجه به این موارد و تجربه برگزاری اولین دوره سیر مطالعاتی غیرحضوری که مورد استقبال علاقه‌مندان واقع شد، دوره‌های دیگری درحال آماده‌سازی و طراحی برای اجرا در ماه‌های آینده است که اطلاعات آنها از طریق سایت و شبکه‌های مجازی موسسه منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.