درس گفتار اندیشه و عمل

برگزاری نشست اندیشه و عمل امام خمینی و امام صدر در برنامه زنده اینستاگرام

شصت و سومین درس‌گفتار ماهانه اندیشه وعمل ۱۲ خرداد ماه با موضوع «مطالعه شخصیت و عمل سیاسی امام خمینی و امام صدر» از طریق پخش زنده در صفحه اینستاگرام موسسه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، به مناسبت چهاردهم خرداد که سالروز ولادت امام موسی صدر و سالروز درگذشت امام خمینی (ره) است، درس‌گفتار اندیشه و عمل این ماه به بررسی اندیشه و عمل این دو پیشوا می‌پردازد.

این نشست با موضوع «مطالعه شخصیت و عمل سیاسی امام خمینی و امام صدر» و سخنرانی دکتر سید موسی دیباج با توجه به شرایط فعلی بیماری فراگیر در کشور به شکل مجازی برگزار می‌شود.

سید موسی دیباج، متولد ۱۳۳۵، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه تهران و سردبیر نشریه مطالعات شرقی است. او از شاگردان احمد فردید بوده و مدتی نیز سردبیری مجله نامه فلسفه را برعهده داشته است. از آثار دکتر دیباج می‌توان به فلسفه و معماری، شعر و خانه ما: تحقیقی در معماری و ادب معاصر، آرا و عقاید سیداحمد فردید، هرمنوتیک متن و اصالت آن و شعور تاریخی معماری ایرانی اشاره کرد.

شصت‌و‌سومین درس‌گفتار اندیشه و عمل، دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به شکل زنده از صفحه رسمی مؤسسه در اینستاگرام به آدرس: imammoussasadr پخش خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.