تخفیف ویژه ۷۰ درصدی برای کتاب‌های الکترونیک در روزهای نوروز

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همگام با شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید بر در خانه ماندن، و برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تسهیلاتی برای خرید کتاب‌های الکترونیکی و صوتی ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، بنابراین تصمیم از اول تا بیستم فروردین ماه، همه کتاب‏‌های عمومی پلتفرم‏‌های مشارکت‎کننده در پویش #کتاب_خانه با تخفیف ۷۰ درصد عرضه می‌شوند. برای این منظور کد تخفیف یکسانی توسط پلتفرم‎های مشارکت‌کننده ایجاد می‎شود و هر کاربر می‌تواند با استفاده از این کد‌های تخفیف در طول ایام پویش هر روز نسبت به استفاده از تخفیف خرید کتاب دلخواه خود اقدام کند.

علاقه‌مندان به کتاب‌های انتشارات موسسه امام موسی صدر نیز برای استفاده از این طرح می‌توانند به کتابخوان همراه پژوهان و فیدیبو مراجعه کرده و کتاب‌های عرضه شده در آنجا را با کد تخفیف ketabkhane70 تهیه و مطالعه کنند. یادآور می‌شویم، خرید مجموعه ۱۲ جلدی گام به گام با امام در این دو مجموعه به صورت تک جلدی امکان‌پذیر است. همچنین ۴ نسخه از مجلات الکترونیکی برای انسان نیز در فروشگاه فیدیبو به صورت رایگان قابل دانلود و مطالعه است.

لینک کتاب‌های موسسه در کتابخوان پژوهان
لینک کتاب‌های موسسه در فیدیبو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.