برگزاری برنامه‌های جاری موسسه به زمانی دیگر موکول شد

همراهان و مخاطبان عزیز موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، به اطلاع شما می‌رسانیم که برای ماه اسفند چندین برنامه و نشست متفاوت داشتیم تا میزبان شما برای گفت‌وگو درباره اندیشه امام موسی صدر باشیم.
اما در موقعیت فعلی که پرهیز از برگزاری برنامه‌های جمعی یکی از اصلی‌ترین سفارش‌ها برای حفظ سلامتی افراد است، این برنامه‌ها را به زمانی موکول می‌کنیم که با کمک هم بر این بیماری غلبه کرده باشیم و بتوانیم با توان بیشتر فعالیت‌ها را از سر بگیریم.

برای اسفند ماه این برنامه‌ها را تدارک دیده بودیم:

  • شش اسفند: دومین همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر با موضوع «مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام موسی صدر»
  • سیزده اسفند: درس‌گفتار اندیشه و عمل ۶۲ با موضوع «عدالت به مثابه نفی تبعیض در اندیشه امام موسی صدر» و سخنرانی: دکتر محمد مهدی مجاهدی
  • شانزده اسفند: سخنرانی دکتر رباب صدر، مدیر موسسات امام صدر در لبنان در دوازدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق با موضوع مرور بیش از نیم قرن تجربه تربیتی موسسات امام موسی صدر
  • بیست اسفند: دومین نشست گفت‌وگوی تخصصی با موضوع «هر انسان، یک مسجد است: جایگاه انسان در الهیات امام موسی صدر»

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب در این روزها با سایت و صفحات موسسه در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و توییتر همراه باشید.
در این روزها که فرصت خانه نشینی و اوقات فراغت بیشتر شده، پیشنهاد می‌کنیم که در میان فهرست کتاب‌هایی که برای مطالعه انتخاب می‌کنید، کتاب‌های امام موسی صدر را نیز قرار دهید. با مطالعه کتاب و انتخاب جملاتی از آن در صفحات اجتماعی خودتان، اندیشه امام صدر را به دیگران نیز معرفی کنید. نشانی صفحه موسسه را هم تگ کنید تا پست‌های شما را ببینیم و در صفحه موسسه بازتاب دهیم. سپاس از همراهی همیشگی شما.

برای سفارش آنلاین کتاب‌ها و محصولات موسسه اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.